“هم هوایی” همراه با همسرشهید خلبان دوران و همسر شهید خلبان شریفی


نمایش “هم هوایی” در اجرای چهارشنبه شب خود میزبان همسران خلبان شهید عباس دوران و خلبان شهید ابراهیم شریفی شد.

1319

به گزارش خبرنگار تئاتر فستیوال، نمایش هم هوایی در این شب یک اجرا داشت و بنا بود بعد از اجرا نشست نقد و بررسی نمایش توسط “کانون ملی منتقدان تئاتر ایران” برگزار شود که این نشست لغو شد.

 نمایش هم هوایی روایتگر زندگی سه زن است که یکی از آنها همسر شهید عباس دوران با بازی الهام کردا است.

بعد از اتمام اجرا، افسانه ماهیان کارگردان اثر به روی صحنه آمد و با بیان اینکه مطبی را آماده کرده بوده است که امشب بخواند اما به دلیل اضطراب فراوان نمی تواند مطلبی بخواند، افزود: این اضطراب هر شب برای تمام اعضای گروه هست اما امشب، شب ویژه ای است و این اضطراب بیشتر است. وی با بیان نقش مهم و موثر زنان در جامعه گفت: امشب دو همسر شهید در جمع هستند که یکی همسر شهید ابراهیم شریفی و دیگری همسر شهید عباس دوران است که امشب برای اولین بار به اجرای این تئاتر آمده اند.

همسر شهید دوران نیز گفت: امشب به سی و دو سال پیش بازگشتم و دوران جوانی خود را حس کردم. در روزهایی که من تصمیم به ازدواج نداشتم و قصد ادامه ی تحصیل داشتم به شکلی کاملا سنتی ازدواج کردم اما از همان روز اول من و همسرم عاشق همدیگر شدیم. امشب در تمام لحظات این نمایش من به دوران جوانی خود بازگشتم

در حین این صحبت ها مردم و بازیگران با چشمانی گریان بارها همسران این شهیدان گرانقدر را تشویق کردند و به احترام ایشان از جای خود برخاستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *