هیات انتخاب دو بخش تئاتر خیابانی و تئاتر خردسال معرفی شدند


آثار “مسابقه تئاتر خیابانی” توسط فاتح بادپروا ، مهدی قلعه و مزدک مهیمنی و آثار “مسابقه تئاتر خردسال” توسط علی اکبر قاضی نظام ، نوشین بیگلریان و رضا عبدالعلیزاده انتخاب خواهند شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ، آثار رسیده به بخش مسابقه تئاتر خیابانی توسط هیات انتخاب سه نفره متشکل از فاتح بادپروا ، مهدی قلعه و مزدک مهیمنی مورد بررسی  و انتخاب قرار خواهند گرفت.

فاتح بادپروا نویسنده و کارگردان تئاتر که دبیری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان را در پرونده کاری دارد ، مهدی قلعه کارگردان شناخته شده تئاتر کودک ومزدک مهیمنی نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان با پایان مهلت دریافت لوح فشرده نمایش ها، ارزیابی آثار را آغاز می کنند.

علی اکبر قاضی نظام ، نوشین بیگلریان و رضا عبدالعلی زاده نیز اعضا هیات انتخاب بخش مسابقه تئاتر خردسال را تشکیل می دهند.

علی اکبر قاضی نظام فیلمنامه نویس و نمایشنامه نویس و عضو شورای طرح و برنامه گروه کودک و نوجوان صدا و سیما که داوری چندین مسابقه و جشنواره نمایشنامه نویسی را بر عهده داشته است به همراه نوشین بیگلریان نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و رضا عبدالعلیزاده نمایشنامه نویس ، کارگردان و بازیگر تئاتر و یکی از اعضا شورای کتاب کودک انتخاب آثار این بخش را انجام می دهند.

مطابق فراخوان مهلت دریافت لوح فشرده طرح های برگزیده بخش های تئاتر خردسال و خیابانی امروز ۱۰ مهرماه ۱۳۹۷ به پایان می رسد و نتیجه ارزیابی آثار تا پایان مهر ماه اعلام خواهد شد.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۲۹ آبان تا ۴ آذر ۱۳۹۷ با میزبانی استان همدان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *