آغاز پخش آنلاین «افسانه پری دریایی» همزمان با اجرا در تالار هنر


پخش آنلاین نمایش «افسانه پری دریایی» همزمان با اجرای زنده نمایش در تالار هنر افتتاح شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی تالار هنر، پخش آنلاین نمایش «افسانه پری دریایی» به نویسندگی و کارگردانی رضا بیات همزمان با اجرای زنده این نمایش و با حضور تماشاگران و هنرمندان تئاتر کودک از جمله ناصر آویژه، مهدی قلعه، میلاد رمضانی ورجاوند و حسین فدایی حسین روز دوشنبه سی تیرماه ساعت بیست در تالار هنر برگزار شد.

حسین موذن مدیر تالار هنر قبل از آغاز پخش آلاین نمایش در مراسمی ضمن اشاره به اهمیت تئاتر به عنوان یکی از مشاغلی که در بحران شیوع کرونا دچار آسیب شده است، ابراز خرسندی کرد که پخش آنلاین همراه با اجرای زنده تئاتر به عنوان یکی از بهترین راهکارهایی که در راستای حمایت از هنرمندان تئاتر اندیشیده شده بود اکنون به منصه ظهور رسیده است.

نمایش موزیکال «افسانه پری دریایی» داستان پری های دریایی را روایت می کند که به عنوان نگهبانان دریا در مقابل گرگ بدجنسی که قصد تصاحب دریا را دارد، می ایستند.

در این نمایش علی برجی، پویا پیروزرام، فرهاد تفرشی، عطیه ترابی، لیلی حسینی، راشین رضایی، فائزه سنایی، میثم عباسی، مریم کوچک خانی، سحر نعمتی، یاسر محمدی، مصطفی غیاثی، مهیار غفاری، فائزه غفاری، حسین فرزین شاد، نفس کامران، نازنین رضایی، مهدیس حلاجی به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل نمایش «افسانه پری دریایی» عبارتند از برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: کامبیز بابایی، آهنگساز: رضا عباسی.، طراح صحنه: هوشنگ یوسفی، طراح لباس: طیبه آنجدانی، طراح و ساخت آکسسوار: زهره اسماعیلی، منشی صحنه: پریسا دهکمه ای، مدیر صحنه: علیرضا فتحی، سامان حیدریان، عکاس: بهروز خانی، دوخت لباس: میترا محمدی، ساخت ماسک: نرگس اسدزاده، امیرفلاحیان.

نمایش «افسانه پری دریایی» هر روز به جز شنبه‌ها و ایام سوگواری ساعت ۲۰ برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده روی صحنه می رود.

قیمت بلیت نمایش های تالار هنر ۲۰ هزار تومان است که در روزهای یکشنبه نیم بها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *