پرویز جمالی تهیه کننده رادیو به تماشای “شاپرک خانوم” نشست


تهیه کننده برنامه های رادیویی با تماشای نمایش شاپرک خانوم اظهار کرد: موزیکال بودن از نقاط قوت آن بود که توانست تعدادی از آهنگ ها و سنت های قدیمی که از یاد رفته را برای من زنده کند.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی تئاتر شاپرک خانوم، پرویز جمالی، تهیه کننده رادیو هشتم اردیبهشت به تماشای شاپرک خانوم نشست و در حاشیه این نمایش بیان کرد: به نظر من نمایشی بسیار خوبی بود و از آن لذت برم. موزیکال بودن از نقاط قوت آن بود که توانست تعدادی از آهنگ ها و سنت های قدیمی که از یاد رفته را برای من زنده کند.

او به نقش حمایتی رسانه ها از تئاتر کودک اشاره کرد و گفت: اگر عوامل نمایش ها، کارگردان ها و بازیگران با رسانه ها همراه باشند، می توان این آثار فرهنگی و هنری را مورد حمایت قرار داد و با فعالیت های رسانه ای، مردم را ترغیب به تماشای این آثار کرد. اما بسیاری از کارگردان ها و هنرپیشه ها همراه نیستند. با این وجود امروز شاهد همراهی خوب آقای انصاریان بودم؛ اگر همه افراد اینگونه باشند، تئاتر مهجور نمی ماند.

تهیه کننده برنامه رادیویی “صبح به وقت فرهنگ” در مورد اجرای موسیقی زنده در نمایش تصریح کرد: همزمانی نمایش و موسیقی به صورت زنده اتفاق بسیار خوبی است و کمک خوبی برای موسیقی و تئاتر است. امیدوارم چنین نمایش هایی که دربردارنده سنت و فرهنگ ما است، بیشتر حمایت شود و مورد استقبال قرار بگیرد.

نمایش شاپرک خانوم تا خرداد ماه هر شب به جز شنبه ها ساعت ۲۰:۳۰ در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۴۰ درصد تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان به روی صحنه می رود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *