پهلوانان تئاتر نمی میرند / اختتامیه جشن اردیبهشت تئاتر ایران برگزار شد


مراسم  اختتامیه جشن اردیبهشت تئاتر ایران در پردیس تئاترحرفه ای شهرتهران به یاد مصطفی عبداللهی و بهرام ریحانی برگزار شد.

ارذی بهشت تئاتر - عبداللهی

به گزارش تئاتر فستیوال ، پردیس تئاترحرفه ای شهرتهران ، امسال میزبان جشن اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران بود و به دعوت تئاتر تهران( پردیس حرفه ای شهرتهران)، خانواده بهرام ریحانی درجشن حضور پیدا کردند و مراسم گرامی داشت این هنرمند فقید تئاتر را با همراهی حمیدشاه آبادی ، دکتر محمدرضاخاکی ، دکتر فریندخت زاهدی گرامی برگزار شد.

در همین رابطه مهدی محمود اقدم مدیرعامل پردیس تئاتر تهران گفت: «جای بسی تاسف است که هر سال برخی از بزرگان و هنرمندان برجسته تئاتر بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع می گویند . همچنین درگذشت مصطفی عبداللهی هنرمند با سابقه ، با اخلاق و خلاق تئاتر و رادیو را تسلیت می گویم. به همین مناسبت و برای ارج نهادن به هنرمندان برجسته و شریف تئاتر بر خود وظیفه دانستیم تا درخلال مراسم اختتامیه اردییبهشت تئاتر ایران یاد وخاطره هنرمندان درگذشته درسال ۱۳۹۳ همچون بهرام ریحانی را گرامی بداریم. هرچند بر این باوریم که پهلوانان نمی میرند ، بلکه عدم حضور خود در جهان تئاتر را نیز با نمایشی از جنس «در اعماق» اعلام می کنند. بنابراین این هنرمندان درصحنه، همچون خورشید می درخشند و چراغ تئاتر ایران را پرنورتر می کنند.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات شهرداری تهران به خصوص مجموعه تئاتر تهران در برگزاری اختتامیه جشن اردیبهشت تئاتر ایران تشکر و قدردانی کرد. شایان ذکر است دکترسید محمد هادی ایازی معاون وزیر بهداشت و درمان نیز به دعوت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم حضور داشت و در مورد علل فوت هنرمندان تئاتر بر اثر بیماری سرطان توضیحات مبسوطی ارائه کرد.

از دیگر برنامه هایی که پردیس تئاتر تهران برای هرچه بهتر برگزار شدن جشن اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران اجرا کرد ؛ می توان به پرده خوانی مرشد و رمزیار ، خیمه شب بازی برای کودکان ، اجرای گروههای مختلف نمایشی برای اقشار مختلف با برپایی غرفه های مختلف در فضای باز مجموعه و لابی سالن اصلی و… اشاره کرد.

يک نظر ثبت شده است .

  1. خسرو 8012 گفت:

    با ز آفرین به شما که حداقل یادی از مرحوم عبداللهی کردید و دو جمله حرف زدید . جشن بازیگر که خودشان هم بازیگرند و ادعای دوستی با آقای عبداللهی دارند زمانی که مصطفی عبداللهی زنده بود در جشن خود یادی از این بزرگوار نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *