پیش بینی ۷۲% درصدی تئاتر فستیوال برای جوایز تئاتر فجر


بر اساس پیش بینی تئاتر فستیوال جوایز بخش های مختلف جشنواره تئاتر فجر ۷۲ درصد نزدیک به واقعیت بود که در گزارش زیر قابل مشاهده است :

  پیش بینی سایت تئاتر فستیوال در بخش مسابقه “ تئاتر بین­‌الملل” در قسمت های موسیقی ، طراحی صحنه ، بازیگر زن و همچنین بخش نمایشنامه­‌نویسی صحت داشته است و انتخاب مطلوب تئاتر فستیوال در بخش بازیگر مرد “فرهاد آئیش” برای نمایش سقراط به دلیل بازی به اندازه و باورپذیری پرسوناژ بوده است. که در این بخش “پیام دهکردی” برای بازی در نمایش مرد بالشی به عنوان برگزیده انتخاب شد.

تئاتر فستیوال در بخش کارگردانی، ولادیمیر استانیفسکی” برای کارگردانی نمایش “Pythian Oratorio” از لهستان را شایسته ی دریافت تندیس جشنواره می دانست. اما «آرش دادگر» کسی بود که برای کارگردانی نمایش «هملت» از ایران برای این جایزه انتخاب شد .

………………………………………………………………………………….

بخش مرور تئاتر ایران:

پیش بینی تئاتر فستیوال در این بخش صحت بیشتری داشته است و همانند پیش بینی تئاتر فستیوال حامد علیزاده  برای آهنگسازی  نمایش ” بی بری” ، علیرضا داوری برای طراحی صحنه نمایش «بی بری»، زهره کامیاب برای بازی در نمایش «رد پر پروانهای از آن سر دنیا»، رسول حقجو برای نمایشنامه «پرسه در لابلای فریمها» و مجتبی رستمی فر برای کارگردانی نمایش «پرسه در لابلای فریمها» شایسته ی دریافت تندیس جشنواره ی تئاتر فجر شناخته شدند.

 تئاتر فستیوال در بخش بازیگر مرد “سیروس همتی” را برای بازی در نمایش «معمای مطربان پریشان» منتخب می دانست. در حالیکه تندیس بخش مرور تائاتر ایران به  «سروش طاهری» برای بازی در نمایش «سنگ بست» از مشهد رسید.

………………………………………………………………………………….

در بخش تازه های تئاتر ایران:

پیش بینی تئاتر فستیوال در بخش تازه های تئاتر ایران نیز درست بوده است. جوایز این بخش از جشنواره همانطور که تئاتر فستیوال پیش بینی کرده بود به محمدرضا جدیدی برای موسیقی نمایش “سه جلسه تراپی و یک مهمانی” ، سعید حسنلو برای طراحی صحنه نمایش “فرجام سفر طولانی طوبا”، سیدمحسن حسن‌زاده برای کارگردانی نمایش “فرجام سفر طولانی طوبا”  اهدا شد.

هیات داوران این بخش برای بازیگری زن و مرد و همچنین نمایشنامه نویسی هیچ یک از نامزد ها را لایق دریافت تندیس جشنواره ندانست.

يک نظر ثبت شده است .

  1. محمدپور گفت:

    ۷۲%%%%%%؟؟؟
    ماشالله به تاترفستیوال
    من که اصلا فکرشم نمی کردم هملت اینطور جایزه ببره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *