اجرای دو نمایش کودک/ «کاکل زری و گل پری» و «سنجاب های شنگول و منگول»


دو نمایش «کاکل زری و گل پری» و «سنجاب های شنگول و منگول» در فرهنگسرای نیاوران و تماشاخانه محراب برای کودکان اجرا می شوند .

نمایش کودک

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «کاکل زری و گل پری» بر اساس طرح و قصه ای از فاطمه ابطحی به کارگردانی مهدی مقیمی اسفند آبادی از ۱۷خرداد ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت . این نمایش ویژه کودکان و به آهنگسازی رامین عبداللهی و نویسندگی محسن صفری روایت گر دو پسر عموست که یکی مرغ دارد و دیگری خروس این دو بر سر نگه داری این مرغ و خروس مشکلاتی با یکدیگر دارند و ….

«کاکل زری و گل پری» با بازی دانیال بلوری، آندریا نوشاد، پیام مصب، سمیه سلمانی، ملیحه مقیمی و رضا تقی نژاد تا ۵ تیر ماه همه روزه به جز روزهای شنبه و سه شنبه ساعت ۱۷ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

«سنجاب های شنگول و منگول» از راه می رسند

سنجاب های شنگول و منگولرضا آشفته نویسنده و منتقد تئاتر نمایش «سنجاب های شنگول و منگول» را برای مخاطبان کودک و نوجوان از ۲۰ خرداد هر روز ساعت ۱۹ در تالار محراب روی صحنه می برد.

نمایش «سنجاب های شنگول و منگول» از نوشته های رضا آشفته است که در آن بازآفرینی از یک داستان قدیمی کودکان انجام گرفته است. مادر سنجاب و منجاب برایشان قصه شنگول و منگول و حبه انگور را تعریف می کند و تصمیم می گیرد که بداند در نبودش چقدر می توانند موفق باشند. در نبود مادر، سنجاب و منجاب با شاهین روبرو می شوند و …

در این نمایش سحر هنرور، پرنیان حسین زاده، صفورا خوش طینت، علی حسینی، میثم کیانی، مهسا فتحی پور، و امیرعلی دانش به ایفای نقش می پردازند.

تالار محراب واقع در تقاطع امام خمینی و ولیعصر هر روز ساعت ۱۹ میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده هایشان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *