کتاب چهلمین جشنواره تئاتر فجر منتشر شد


کتاب معرفی آثار حاضر در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به مدیرمسئولی حسین مسافرآستانه  در ۱۰۷ صفحه منتشر شد.

 

به گزارش تئاترفستیوال به نقل از ستاد خبری جشنواره ، کتاب آثار حاضر در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با معرفی آثار در بخش‌های مختلف در ۱۰۷ صفحه منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. 

حسین مسافرآستانه مدیرمسئول، سعید شکرنیا سردبیر و دبیر هنری، سید بهیاد نجفی دبیر اجرایی، طاهره فرقانی دبیر تحریریه و سارا نفر دبیر عکس این کتاب هستند. بخش ترجمه را طیبه فرقانی انجام داده است و طراحی و صفحه‌آرایی این کتاب بر عهده سعید شکرنیا، سارا نفر و سمیرا ماهان‌فر بوده است.  

احسان فرقانی، علی خوش‌نژاد، فرزانه‌سادات جعفرنیا، سهیل ساعی‌هما، رهی علی بالائی، مهدی اسمعیل‌زاده و زهرا مرادی نیز اعضای هیات تحریریه این کتاب را تشکیل می‌دهند.  

کتاب چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شامل پیام‌هایی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور هنری، مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره، بزرگداشت‌ها، اطلاعات بخش‌های مختلف شامل آثار صحنه‌ای (رقابتی و غیررقابتی)، نمایش‌های خیابانی (رقابتی و غیررقابتی)، دیگرگونه‌های اجرایی، رادیوتئاتر، نامزدهای مسابقه نمایشنامه‌نویسی و عکس و پوستر تئاتر، معرفی هیات‌های انتخاب و داوری و … است. 

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه تا ۲۶ بهمن در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *