یادداشتی از کارگردان ” آسید کاظم ” به بهانه حضور شگفتی ساز این نمایش در نظرسنجی تئاتر فستیوال


اشاره : یادداشت زیر به قلم سارا دارو فروش ، کارگردان نمایش ” آسید کاظم ” نوشته شده و برای تئاتر فستیوال ارسال گردیده است . یادداشتی که با توجه به جایگاه نهایی این نمایش در نظرسنجی تئاتر فستیوال ، نشان از کــــارگردانی جوان و با اخلاق و الــــبته خــــــوش آتیــــــه دارد . ” آسید کاظم ” نمایشی است که علی رغم اجرا در سالنی کوچک و با تماشاگرانی محدود ، یکی از شگفتی سازان این نظرسنجی شد . در ادامه این یادداشت را با هم می خوانیم :
سارا داروفروش
 به نام خالق زیبایی ها
در ابتدای سخن وظیفه خود می دانم که از کادر فنی مجموعه تئاتر فستیوال که با هوشمندی و نظارت دقیق از تخلفات احتمالی در نظرسنجی جلوگیری کرده و زمینه سلامت برای رقابتی در راستای پیشرفت و اعتلای سطح کیفی عرصه تئاتر را فراهم آورده اند نهایت سپاس و تشکر را ابراز دارم .
وقتی متوجه شدم که نمایش ” آسید کاظم ” که مورد پسند منتقدین محترم و استقبال تماشاگران قرار گرفته بود ، در دوره دوم نظرسنجی تئاتر فستیوال جای گرفته است ، بسیار خرسندم و امیدوار شدم که بالأخره جایی برای افرادی چون من که جوان هستم و در حال تجربه ، در کنار اساتید و بزرگان تئاتر باز شده است ، تا آثار آنان هم محک زده شود ، که این امر قطعا برای تئاتر کشور نقطه قوت و باعث رشد و پیشرفت است .
بر خود لازم می بینم که از تماشاگران و به اصطلاح تئاتری های محترم که در این نظرسنجی به حق ، سنگ تمام گذاشته اند و با آراء خود گروه من را حمایت کردند کمال تشکر را داشته باشم . این نظرسنجی و این گونه کار ها در عرصه تئاتر قطعا نفع مادی ندارد ، اما میزان و رویکرد خوبی برای کارگردان و جامعه تئاتری است که راهکارها و راهبردی های دقیق تر و موثرتری را برای ساخت آثار هر چه قوی تر و بهتر به کار گیرند .
 از آنجایی که نتیجه نظرسنجی به لحاظ رتبه به هیچ وجه برای من مهم نبوده و نیست ، تشکر من فقط از عزیزانی نیست که به ” آسید کاظم ” رای دادند ، بلکه می خواهم از همه جامعه تئاتری بخاطر حضورشان و بخاطر حمایتشان قدردانی کنم . چرا که با زمینه ای که مجموعه محترم تئاتر فستیوال که با مدیریت قوی و دقیق و به دور از مماشات فراهم کرده است ، باعث شده تا سطح تئاتر به لحاظ کیفی رشد کرده و همچنین مخاطبین تئاتر نیز که قطعا سلامت را در این نظر سنجی در دستور کار خود قرار داده اند راضی و خوشنود باشند . صمیمانه از تماشاگران سپاسگزارم و امیدوارم که همیشه در این گونه فعالیت ها همه ، چه هواداران و چه مخالفان ، انصاف و ادب و از همه مهمتر شـــأن هنر را در نظر داشته باشند تا این حرکت رو به جلو ، خدایی ناکرده آلوده به تخلف و تعصب نگردد .
                                                                                      با ســـــپاس فــــــراوان
                                                                                     سارا دارو فروش
                                                                                    کارگردان نمایش ” آ سید کاظم “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *