شنبه در مرکز تئاتر مولوی برگزار می شود

یادمان استادمحمد در اختتامیه پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی


همزمان با برگزاری مراسم پایانی پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی در روز ۲۵ فروردین‌ماه، یادمان محمود استادمحمد برگزار می شود .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه و همزمان با عید فرخنده مبعث پیامبر اسلام(ص) مراسم پایانی پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی با حضور مدیران دانشگاه تهران و همچنین جمعی از هنرمندان، اساتید و دانشجویان تئاتر دانشگاهی در ساعت ۱۸ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مراسم پایانی پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی، مرکز تئاتر تجربی دانشجویان و موسسه هنر تماشاگان و با یاد زنده‌یاد محمود استادمحمد، هنرمند فقید و خالق آثاری همچون «آسید کاظم»، «دیوان تئاترال»، «سپنج رنج و شکنج»، «شب بیست‌ویکم»و… و بازیگر آثاری همچون «شهر قصه»، «سیاه راه» و… برگزار می‌شود.

گفتنی است این دوره از نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی از مهرماه سال ۹۵ آغاز و تا اسفند ماه سال گذشته ادامه داشت که بر اساس آن ۲۰ اثر نمایشی در روزهای شنبه هر هرهفته توسط گروه‌های نمایشی خوانش شد.

قابل ذکر است علاقه‌مندان برای حضور در مراسم پایانی پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی، می‌توانند در روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۸ مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *