اعلام آخرین مهلت دریافت آثار و متون جشنواره تئاتر مقاومت


آخرین مهلت دریافت آثار نمایشی در جشنواره تئاتر مقاومت ۲۷ شهریور و مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره ۳۱ شهریور ماه اعلام شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر مقاومت، ستاد برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۷ را آخرین مهلت دریافت آثار نمایشی جشنواره تئاتر مقاومت برای بازبینی اعلام کرد.

گروه های نمایشی در بخش های صحنه ای، خیابانی و محیطی که متون نمایشی آنها برای بازبینی پذیرفته شده اند می بایست فیلم آثار نمایشی خود را حداکثر تا ۲۵ شهریور ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. آثار نمایشی که بعد از ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۷ به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شوند مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

مهلت ارسال متون نمایشی تمدید نخواهد شد

با اعلام ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، آخرین مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ اعلام شد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

دبیری بخش نمایشنامه نویسی شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت بر عهده شهرام احمدزاده است. بعد از پایان مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره، داوری این بخش از جشنواره آغاز خواهد شد و آثار برگزیده آن در اختتامیه جشنواره اعلام خواهند شد.

شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به دبیری امیر نصیربیگی و به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح آذرماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *