پایان اجرای «مرد شده» و «همه‌چیز درباره آقای ف» / آمار فروش


نمایش‌های «مرد شده» با ۱ هزار و ۲۱۶ مخاطب و «همه‌چیز درباره آقای ف» با ۳ هزار و ۹۳۳ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «مرد شده» به کارگردانی آسو بهاری با ۱ هزار و ۲۱۶ مخاطب و «همه‌چیز درباره آقای ف» به کارگردانی آرش عباسی با ۳ هزار و ۹۳۳ مخاطب ک هاز ۱۸ خردادماه در ساعت های ۱۹ و ۲۱ در سالن استاد سمندریان این مجموعه تئاتری آغاز کرده بودند شامگاه جمعه ۱۵ تیرماه به اجرای عمومی خود پایان دادند.

نمایش «مرد شده» به کارگردانی آسو بهاری در ۲۷ اجرای خود پذیرای ۱ هزار و ۲۱۶ مخاطب بود. از این تعداد ۳۸۲ مخاطب با بلیت‌های ۲۰ و ۲۵هزارتومانی و ۸۳۴ مخاطب با بلیت‌های ۳۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۰۵ مخاطب شامل هنرمندان، اصحاب رسانه با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «مرد شده» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۳۳ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان بوده است.

نمایش «همه‌چیز درباره آقای ف» به کارگردانی آرش عباسی نیز در ۲۸ اجرای خودپذیرای ۳ هزار و ۹۳۳ مخاطب بود. از این تعداد  ۱۰۸۹ مخاطب با بلیت‌های ۲۰، ۲۵ و ۳۰ هزارتومانی و ۲۸۴۴ مخاطب با بلیت ۳۵ و ۴۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۲۰ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «همه‌چیز درباره آقای ف» طی ۲۸ اجرا مبلغ ۱۴۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *