اجرای «سقراط» به نفع هنرمندان بیمار


نمایش «سقراط»، یکشنبه ۱۶ فروردین‌ماه ، به نفع هنرمندان تئاتر که به بیماری‌های خاص مبتلا هستند ، در تالار وحدت روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد.

سقراط نعیمی پیشنهاد می شود

به گزارش تئاتر فستیوال ، گروه تئاتر شایا، با همکاری بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و سایت ایران کنسرت، عواید فروش بلیت‌های اجرای ویژه‌ی نمایش «سقراط» را به درمان هنرمندان خانواده‌ی تئاتر که با بیماری‌های خاص مبارزه می‌کنند، اختصاص داد . این اجرا با استقبال تماشاگران همراه شد، به طوری که بلیت‌های آن، هفته‌ی گذشته به طور کامل فروخته شد .

دقایقی پیش از اجرای یکشنبه‌شب نمایش «سقراط»، علی مرادخانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و رضا سعیدی‌پور، مدیر تالار وحدت، با حضور در پشت صحنه نمایش، با گروه اجرایی دیدار کردند.

علی مرادخانی ضمن تشکر از گروه تئاتر شایا، خطاب به حمیدرضا نعیمی، نویسنده و کارگردان نمایش «سقراط» گفت: از شما بسیار سپاس‌گزارم که این کار نیک را انجام دادید. این حرکت انسان‌دوستانه وقتی این چنین از درون خانواده‌ی تئاتر آغاز می‌شود، اقشار دیگر و حتی مسئولان را با خود همراه می‌کند.

حمیدرضا نعیمی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر، گفت: «چنین حرکتی وظیفه‌ی ما اعضای جامعه‌ی تئاتری است و برای انجام وظیفه‌مان توقع توجه و تشویق نداریم. اما باید از مسئولان بنیاد رودکی و تالار وحدت و سایت ایران کنسرت تشکر کنیم، چون وقتی از ماهیت این حرکت آگاه شدند، مشتاقانه با ما همکاری کردند.

ایوب آقاخانی، بازیگر نقش افلاطون هم از معاون هنری وزیر ارشاد برای انتخاب مهدی شفیعی، مدیرکل اداره هنرهای نمایشی، تشکر کرد و گفت: بسیار سپاس‌گزاریم که سرانجام فردی را برای مدیریت هنرهای نمایشی انتخاب کردید که در میان اهالی تئاتر به نیکی شناخته می‌شود.

نمایش «سقراط»، به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، از هفتم فروردین ، مصادف با روز جهانی تئاتر ، روی صحنه رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *