لحظه به لحظه با اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر/ خبر ۴


تئاتر فستیوال

به گزارش خبرنگار تئاتر فستیوال ، در ساعت ۲۰:۱۳ دقیقه با مقدمه مجری مراسم محمد سلوکی بخش بزرگداشت از پیشکسوتان با پخش کلیپی از ۳ استاد برجسته جامعه ی تئاتری منیژه محامدی و بهزاد قادری آغاز شد .

۲۰:۱۴ علی جنتی ، مهدی شفیعی ، سعید اسدی و علی مرادخانی برای مراسم بزرگداشت از ۳ پیشکسوت برجسته ی جامعهی تئاتری ایران به روی سن آمدند .

تئاتر فستیوال

۲۰:۲۳ ایرج صغیری پیشکسوت تئاتر ایران و تقدیر شده در جشنواره فجر سی و چهار گفت : ” جهان دگرگون شده است . دیگر پایتخت ها تعیین کننده نیستند . ده کوره ها را فراموش نکنید . هر چند کوچک هستند ولی چند سال دیگر تئاتر را قبضه خواهند کرد .”

وی افزود : ” من دوست داشتم به جای آنکه در مورد محیط زیست صحبت کنیم ، در مورد چیزی صحبت کنیم که دلسوز ندارد و آن تئاتر است . “

۲۰:۲۹ بهزاد قادری پس از گرفتن تقدیرنامه گفت : ” معمولا محققان وپژوهشگران آدم های خسته کننده ای نیستند . در هر منطقه ای که زندگی می کنید به خودتان ببالید زیرا شما به تئاتر ایران مدیون اید . ” و او قصه ای کوتاه تعریف کرد .

۲۰:۳۱ منیژه محامدی که برای گرفتن تقدیرنامه به روی سن آمده بود ، ضمن تشکر گفت : ” الان که همه اینجا هستند ، درخواست دارم که کمی بیشتر به فکر تئاتر باشند تا ما روی پایمان بایستیم .”

۲۰:۳۱ در یک اقدام غافلگیرانه سعید اسدی دبیر فعلی جشنواره به سمت دبیر سی و پنجمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر منصوب شد .

۲۰:۳۳ سعید اسدی به روی سن آمد و در صحبت های کوتاهی پس از دریافت حکم دبیری سی و پنجمین جشنواره بین المللی جشنواره تئاتر فجر از مردم خواست تا به او در این مهم کمک کنند و با اشاره به صحبت های دکتر قادری ، گفت : “تئاتر اساس ساختن انسان جدید و شهروند جدید است . “

با گزارش لحظه به لحظه تئاتر فستیوال از این مراسم همراه باشید .

۲ نظر ثبت شده است .

  1. کیمیا نادری گفت:

    ای بابا … حالا مثلا اسدی تو این دوره از جشنواره چیکار کرد که بخواد تو دوره ی بعد انجام بده … من نمی دونم این همه جو واسه چیه ؟ چرا یه دفعه به نظرمون اسدی بهترین آدم روی زمین شده ؟ جوگییییر

  2. شاهین گفت:

    وو….خبر خیلی خوبی بود . خیلی خوشحالم که سعید اسدی دبیر جشنواره شد . مطمئنم سال بعد جشنواره ی بهتری خواهیم داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *