اعضای هیأت مدیره کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر انتخاب شدند


اعضای هشتمین دوره هیأت مدیره کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه تئاتر انتخاب شدند. مجمع عمومی عادی انجمن بازیگران خانه تئاتر هم اول اسفند در تئاترشهر برگزار می‌شود.

کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه‌ تئاتر

به گزارش تئاتر فستیوال ، در مجمع عمومی کانون نمایش‌نامه‌نویسان که عصر روز دوشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۹۴ در تالار اجتماعات خانه تئاتر و با حضور بازرس کانون نمایش‌نامه‌نویسان ایران و بازرس خانه تئاتر برگزار شد، بهزاد صدیقی به عنوان رییس دوره هفتم هیأت مدیره این کانون، گزارشی از فعالیت‌های دو سال اخیر کانون نمایش‌نامه‌نویسان ایران ارائه داد و پس از آن انتخابات هشتمین دوره هیأت مدیره برگزار شد. بر اساس این گزارش، از میان ۱۴ نامزد، محمدامیر یاراحمدی ، بهزاد صدیقی ، سلما سلامتی ، جواد عاطفه و آندرانیک خچومیان به عنوان اعضای اصلی و شهرام زرگر و اصغر نوری به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در این انتخابات همچنین از میان سه نامزد بازرسی کانون، رحیم رشیدی‌تبار به عنوان بازرس اصلی و مهدی فناییان به عنوان بازرس علی‌البدل این کانون انتخاب شدند.

پس از انتخاب اعضای هیأت مدیره کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه تئاتر ایران، این هیأت در جلسه جداگانه‌ای به عنوان نخستین جلسه خود و بر اساس رأی و نظر اعضا، مسئولیت‌ها و سمت‌ها را مشخص کردند و بر این اساس محمدامیر یاراحمدی به عنوان رییس، بهزاد صدیقی به عنوان نایب رییس، سلما سلامتی به عنوان مسئول امور مالی، جواد عاطفه به عنوان سخن‌گو و مسئول روابط عمومی و آندرانیک خچومیان به عنوان منشی انتخاب شدند.

مجمع عمومی انجمن بازیگران برگزار می‌شود

انجمن بازیگران خانه تئاتر هم شنبه اول اسفندماه، مجمع عمومی عادی خود را در تئاتر شهر برگزار می‌کند.

مجمع عمومی سالانه انجمن بازیگران، اول اسفند ۹۴، ساعت ۱۷:۳۰، در تئاترشهر برگزار می‌شود و در این گردهمایی صنفی، پیرامون مشکلات بیمه اعضا و احیا و بازنگری در قرارداد تیپ صحبت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *