افتتاح نمایش «پدر یک دقیقه‌ای» در روز تولد رضا فیاضی 


نمایش «پدر یک دقیقه‌ای» به کارگردانی رضا فیاضی روز یکشنبه همزمان با سالروز تولد این بازیگر و کارگردان تئاتر با حضور جمعی از هنرمندان در تالار هنر افتتاح شد .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، روز یکشنبه ۱۳ تیرماه همزمان با سالروز تولد رضا فیاصی زنگ افتتاح نمایش «پدر یک دقیقه‌ای» به نویسندگی و کارگردانی این هنرمند در تالار هنر توسط مریم معترف نواخته شد . البته این مراسم قرار بود با حضور جمشید مشایخی برگزار شود ولی متاسفانه ایشان به دلیل کسالت نتوانستند در این مراسم شرکت کنند.

در ابتدای مراسم رضا فیاضی ضمن تشکر از حضور هنرمندان و مخاطبانی که به تماشای این نمایش نشستند ، گفت : ” بر اساس صحبتی که با آقای مشایخی داشتیم  تا دیشب قرار بود ایشان در مراسم حضور یابند ولی متاسفانه کسالت ایشان سبب شد که نتوانند به مراسم بیایند .”

وی سپس از مریم معترف کارگردان تئاتر دعوت کرد که برای نواختن زنگ افتتاح نمایش به روی صحنه بیاید .

مریم معترف گفت : ” بسیار خوشحال هستم که در این مراسم حضور دارم ، من از این سالن خاطرات زیادی دارم و آخرین نمایشی که در این سالن اجرا کردم نمایش “من و تو و رستم و شاهنامه ” بود که مورد استقبال فراوان قرار گرفت و به زودی قرار است پس از شش سال دوباره این نمایش در فرهنگسرای ابن سینا به روی صحنه رود .”

وی پس از نواختن زنگ افتتاح نمایش با آرزوی موفقیت برای کارگردان و گروه نمایشی گفت : ” امیدوارم هر شب سالن پر باشد و اجرای موفقی داشته باشید .”

در ادامه ، مراسم رونمایی از سومین کتاب شعر رضا فیاضی توسط محمد علی سجادی برگزار شد . همچنین در پایان اجرای این نمایش سالروز تولد رضا فیاضی در تالار هنر  برگزار شد .

حامد زحمتکش، آنالی شکوری، سید امیرعلی رادمنش، یاسمن سادات رادمنش و رضا فیاضی در نمایش “پدر یک دقیقه ای ” به ایفای نقش می پردازند. این نمایش در مراسم افتتاحیه خود میزبان هنرمندانی چون مریم معترف ،مجید قناد ،شهرام لامسی و فرهاد تجویدی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *