با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی؛

امیر مشهدی‌عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره همدان شد.


به گزارش تئاترفستیوال و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی امیر مشهدی‌عباس را به‌عنوان دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد.

در متن حکم کاظم نظری به امیر مشهدی‌عباس آمده است:

“جناب آقای امیر مشهدی‌عباس

نظر به تجربه، تخصص و تعلق‌خاطر جنابعالی به هنر نمایش کودک و نوجوان، به‌موجب این حکم به‌عنوان «دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان» منصوب می‌شوید، انتظار می‌رود؛

ازآنجاکه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان باسابقه مؤثر و استقبال پرشور مخاطبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این جشنواره با حضور و مشارکت هنرمندان این رشته و دنیای جادویی و خیال‌انگیز و احساس زلال و عاطفه، چراغ روشن و امیدبخش آینده هنر این سرزمین خواهد بود. برای نیل به آینده روشن، جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصتی است تا به مدد حضور و سرمایه پر اشتیاق این هنر یعنی تماشاگران و توجه به قوه خلاق و آفرینش‌گری و نبوغ هنرمندان بتوان صحنه فراخ بازی و اندیشه را گسترش داد. بچه‌های مهر این سرزمین امانت الهی هستند که باید با آغوش باز تجسم امید و روزهای پرشوق زندگی را بر صحنه زندگی شاهد باشند. روزهای نشاط و پویایی و باور روشن که دنیای هنر و جهان نمایش این امکان را ایجاد می‌کند. امید است در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شاهد آن باشیم.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *