با حکم کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد.

مهدی کاموس مدیر دفتر پژوهش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی شد.


به گزارش تئاترفستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی کاموس را به‌عنوان مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.

در متن حکم کاظم نظری به مهدی کاموس آمده است:

” جناب آقای مهدی کاموس
نظر به‌مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این حکم مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی منصوب می‌شوید؛ انتظار می‌رود:
۱- تعامل سازنده با سایر معاونان اداره کل و کلیه ذی‌نفعان و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، بر محور جهاد علمی برای تحقق اهداف اداره کل هنرهای نمایشی در راستای تولید آثار فاخر ایرانی- اسلامی، با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، اعتلای تئاتر علمی کشور از طریق سیاست‌گذاری پژوهشی، بسط پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای، تربیت سرمایه انسانی پژوهشگر هنری و فناوری، ظرفیت‌سازی، شبکه‌سازی، تولید ایده برای حل مسائل و چالش‌های جامعه از زبان هنر، تجاری‌سازی نتایج پژوهش، تسهیل دسترسی به پایگاه‌های اطلاعات علمی بین‌المللی در حوزه هنر نمایش، گسترش مرزهای دانش از طریق انتشار آثار اصیل و جدید، توجه ویژه به پژوهش هنرهای نمایش ایرانی و هنرهای جدید و ارتقا اخلاق پژوهشی.
۲- تعامل با پژوهشگاه‌های معتبر علمی برای انجام پژوهش‌های مشترک هنری با برنامه‌ریزی زمانمند و منظم.
۳- سفارش و نظارت علمی بر تولید کتاب‌های هنری و پژوهشی تئاتری در راستای اهداف آموزشی نظام جمهوری اسلامی ایران.
۴- نظارت بر مطالب و انتشار منظم ماهنامه نمایش همسو با اهداف و برنامه‌های اداره کل هنرهای نمایشی.
۵- ارتقای کمی و کیفی فصلنامه پژوهشی تئاتر و مرتبط کردن آن با اهداف کلان پژوهشی اداره کل هنرهای نمایشی.
۶- در راستای مسئولیت حضرت‌عالی درزمینه آموزش نیز انتظار می‌رود با تکیه‌بر بنیادهای علمی ملی، سنتی و بین‌المللی بستری فراهم آورید تا علاقه‌مندان به یادگیری هنر تئاتر بتوانند با وجهی علمی، آثاری درخور تولید نمایند. در این راستا همکاری با دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی می‌تواند موجبات این پیشرفت را فراهم آورد.
مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *