همزمان با روز دانش‌آموز و با هدف تاکید بر تئاتر کودک و نوجوان

بازنمایی پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در تهران


پوستر بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر جشنواره، نمایندگان حامیان مالی و معنوی این جشنواره و هنرمندان تئاتر بازنمایی می‌شود.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، بازنمایی پوستر این دوره از جشنواره روز دوشنبه ۱۳ آبان همزمان با روز دانش‌آموز از ساعت ۱۴ در عمارت جدید خانه تئاتر صورت می‌گیرد.
مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر جشنواره، نمایندگان حامیان مالی و معنوی جشنواره بیست و ششم، اعضای خانه تئاتر، نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صنایع شوینده بهشهر از جمله حاضران در این مراسم هستند.
در این مراسم که با هدف تاکید بر تئاتر کودک و نوجوان و آشنایی هر چه بیشتر مردم با این هنر ناب و ارزنده صورت می‌گیرد، از هنرمندان و اساتید تئاتر دعوت شده است تا با حضورشان موید این حرکت باشند.
پوستر این دوره که توسط شهرام عظیمی طراحی شده است روز چهارشنبه ۸ آبان طی مراسمی با حضور مسئولان و هنرمندان استان همدان در مدرسه‌ای در این شهر رونمایی شد.
بیست وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد و با شعار «کودک ، طبیعت، تئاتر» از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *