بازهم تراژدی حاضر نشدن بازیگر بر روی صحنه


بازیگر نمایش” مجلس شاه فتاح”  به کارگردانی ناصر عاشوری  در چهارمین شب اجرا در خانه نمایش اداره تئاتر  به روی صحنه حاضر نشد .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره تئاتر و خانه نمایش ، بازیگر نمایش مجلس شاه فتاح به کارگردانی ناصر عاشوری که از ۲۲ مهرماه اجرای خود را در خانه نمایش آغاز کرده است به دلایل نامعلوم بعد از پشت سر گذاشتن سه شب از اجرا در چهارمین شب اجرا به روی صحنه حاضر نشد و گروه اجرایی مجبور به جایگزین کردن بازیگر دیگری شد. ناصر عاشوری کارگردان این نمایش درباره این اتفاق متنی را در اختیار گذاشته است که به شرح زیرمی باشد :

” حال روز تئاترما ، انگار تماشایی تر از اجرای قصه های نمایشنامه هایش است لذت طلبی عده ای خودشیفته و بی تعهد ،که نام بازیگر را بروی خود گذاشته اند بی اخلاقی را به جایی رسانده اند که درمیان اجرا به ناگهان اجرا را رها می کنند ، گویی انگار نه انگار هیچ گونه تعهدی نسبت به گروه اجرایی و مخاطبان و سالن دارند .

متاسفانه بازیگر نمایش” مجلس شاه فتاح ” که در مهر و آبان ماه تعهد اجرا در خانه نمایش اداره تئاتر داشته بعد از سپری کردن سه شب از اجرا به دلایل نامعلوم  از حضور در اجرا امتنا کرده و به روی صحنه حاضر نشده است . البته گروه اجرایی این نمایش در اسرع وقت بازیگر دیگری را جایگزین ایشان کرد و خوشبختانه نمایش به حیات خود ادامه می دهد و  تا روز جمعه ۸ آبان ماه در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه می رود. اما افسوس……

در انتها امیدوارم که خانه تئاتر و اداره کل هنرهای نمایشی تدبیری برای اینگونه بی اخلاقی ها که کم و بیش در تئاتر ما دیده می شود بیاندیشد.”

نمایش “مجلس شاه فتاح” به کارگردانی ناصر عاشوری از ۲۲ مهر ماه لغایت ۸ آبان ماه در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *