انیمیشن محبوب به تئاتر تبدیل شد.

بازیگران نمایش موزیکال «باب اسفنجی» چه کسانی هستند؟


اسامی بازیگران نمایش موزیکال «باب اسفنجی» اعلام شد. این اثر نمایشی قرار است از چهارم مرداد در شهر لندن اجرا شود.

به گزارش تئاترفستیوال به نقل از واتس‌ آن‌ آستیج، تئاتر موزیکال «باب اسفنجی» در مرکز ساوتبنک در شهر لندن روی صحنه خواهد رفت. نقش باب اسفنجی را لوئیس کورنی و نقش پاتریک را عرفان دَمانی ایفا می‌کنند.

دیگر بازیگران این اثر نمایشی عبارت‌اند از ریچارد جی هانت در نقش آقای خرچنگ، سارا فریر در نقش پرل، الویز دیویس در نقش خانم پاف، هانا لوتر در نقش کَرن، ربکا لایزوسکی در نقش شهردار.

کایل جَرو بر مبنای شخصیت‌های انیمیشن محبوب باب اسفنجی، نمایشنامه این اجرا را نوشته و تینا لندو آن را بازنویسی کرده است. اشعار و ترانه‌های این نمایش هم از جاناتان کولتون بوده و تیم کیت آهنگسازی آن را بر عهده داشته است. این اثر را تارا اورفیلد ویلکینسون کارگردانی کرده و طراح حرکت آن فابیان آلویز است.

اولین قسمت از مجموعه انیمیشن معروف و محبوب که بین کودکان و نوجونان و حتی والدین آن‌ها طرفدار بسیار دارد، «باب اسفنجی» سال ۱۹۹۹ در شبکه نیکلودئون پخش شد. این مجموعه کارتونی تاکنون به شصت زبان ترجمه و در کشورهای گوناگون پخش شده است.

خالق انیمیشن معروف «باب‌اسفنجی شلوارمکعبی» (sponge bob squarepants) استیون هیلنبرگ کارگردان و انیماتور آمریکایی است در اواخر عمر به اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) مبتلا شد و در سن پنجاه‌و‌هفت‌سالگی درگذشت. هیلنبرگ در سال ۲۰۰۴ فیلم باب‌ اسفنجی شلوارمکعبی را ساخت و در سال ۲۰۱۵ دنباله‌ای نیز برای این فیلم ساخته شد.

نمایش موزیکال «باب اسفنجی» از ۲۶ ژوئیه تا ۲۶ اوت (چهارم مرداد تا چهارم شهریور) روی صحنه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *