برنامه اجراهای پنجمین روز از سی و هفتمین جشنواره‌ تئاتر فجر


پنجمین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۹ نمایش صحنه ای در  تالار های چهارسو , سایه، قشقایی مجموعه تئاتر شهر ، تئاتر مولوی ، تالار حافظ ، تالار فردوسی ، تالار های دکتر ناظزاده و استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر و تماشاخانه ماه حوزه هنری همراه خواهد بود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، روز جمعه ۲۶ بهمن ، مجموعه تئاتر شهر میزبان سه نمایش است.

در تالار چهارسو نمایش ”شفیره” به نویسندگی و کارگردانی مهدی شفیره از تهران در نوبت های ۱۸.۳۰ و ۲۰.۳۰  اجرا می شود.

تالار سایه در پنجمین روز از جشنواره تئاتر فجر در  دو نوبت ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش “خرده نان” نوشته لویی کالافرت و کارگردانی کوروش سلیمانی از تهران خواهد بود .

در تالار قشقایی نیز نمایش “عند از مطالبه” به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی سامان خلیلیان از تهران در نوبت های ۱۷.۳۰ و ۲۰ روی صحنه رفت.

تئاتر مولوی در این روز میزبان نمایش “فیل در تاریکی” به نویسندگی محمد زارعی و کارگردانی مهرداد مصطفوی از تهران در دو نوبت  ۱۷ و ۱۹ اجرا می شود.

تالار حافظ نیز به اجرای نمایش “دختر سطلی” اختصاص دارد. این نمایش به نویسندگی تریفه کریمیان و کارگردانی فاتح بادپروا از مریوان در نوبت های ۱۸ و ۲۰.۳۰ روی صحنه می رود.

“اپرای عشق” به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور در یک نوبت ۱۹:۳۰ در تالار فردوسی به روی صحنه می رود .

در تماشاخانه ایرانشهر دو نمایش “پدران” به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر از تهران تنها در یک نوبت های ۱۷  در تالار دکتر ناظرزاده و “راز بقا” به کارگردانی سید صالح علوی زاده از تهران در نوبت های ۱۸ و ۲۰:۴۵  در تالار استاد سمندریان روی صحنه می روند.

نمایش چیدمان “گذرگاه” به نویسندگی و کارگردانی پیریودلوسکی از فرانسه در تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر اجرا می شود .

تماشاخانه ی ماه حوزه هنری نیز ساعت ۱۸ میزبان نمایش “دل آرام نا آرام”  به نویسندگی مشترک مصطفی جعفری خوزانی و نرگس صابری و کارگردانی نرگس صابری اجرا خواهد شد .

در پنجمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، ۸ نمایش در بخش خیابانی در محوطه مجموعه تئاتر شهر ، محوطه خانه هنرمندان ایران و مترو میدان ولیعصر(ع) به اجرا در خواهند آمد.

نمایش های خیابانی “کالبد شکافی یک اتفاق” به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از کرج ساعت ۱۶ ، “اخطار به مشترک پرمصرف” به نویسندگی و کارگردانی حسنی قبادی از ایلام ساعت ۱۶:۳۰ ، “دایره، مربع، مستطیل” به نویسندگی و کارگردانی افشین خدری از سنندج ساعت ۱۷ ، “نامیرا” به کارگردانی امیرحسین شفیعی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در محوطه‌ی مجموعه‌ی تئاتر شهر اجرا می‌شوند.

نمایش “جنگ ابله ها” به نویسندگی و کارگردانی احمد یوسلیانی در ساعت ۱۶.۳۰ و “دعای آفتاب” به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی صادق حسنی از لاهیجان ساعت ۱۷ در محوطه خانه هنرمندان ایران به اجرا در می آیند .

نمایش “اخطار به مشترک پرمصرف” به نویسندگی و کارگردانی حسنی قبادی از ایلام ساعت ۱۰.۳۰ صبح و “دایره، مربع، مستطیل” به نویسندگی و کارگردانی افشین خدری از سنندج ساعت ۱۱ صبح در ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر میزبان علاقه مندان خواهند بود.

در بخش دیگر گونه های اجرایی در چهارمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۷ نمایش  همراه خواهد بود.

نمایش “نباید” به نویسندگی و کارگردانی نازنین زهرا رفیعی روزهای ۲۵ و ۲۶ بهممن ماه ساعت ۱۶ در سالن امتحانات پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران اجرا می شود .

نمایش “دیگری ام ، چرا؟” به سرپرستی علی ظفر قهرمانی نژاد روز ۳ اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در آمفی تئاتر NGO های شورای شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش “موزه نزدیک” نوشته سهیل امیر شریفی و کارگردانی آزاده شاهمیری روزهای ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه در دو نوبت ۱۴ و ۱۶ در پلاتو نول اجرا می شود .

“آدم هایی که نمی بینیم” به نویسندگی کیوان سررشته و کارگردانی سما موسوی فخر روزهای ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۸ و ۲۰ در پلتفرم عمارت روبرو اجرا خواهند شد.

اپرای شماره ۰۱#تهران نیز که نوشته و کارگردانی مرتضی زارعی است در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ کارگاه دکور تالار وحدت اجرا می شود این نمایش از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *