برنامه اجراهای خرداد پردیس تئاتر شهرزاد/ سانس ویژه در ماه رمضان


برنامه اجراهای خردادماه پردیس تئاتر شهرزاد در حالی اعلام شد که چند اثر نمایشی قرار است اجرای عمومی خود را در این تماشاخانه آغاز کنند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، نمایش «خدای کشتار» به نویسندگی یاسمینا رضا و کارگردانی علی سرابی بعد از ایام شهادت و سوگواری از تاریخ ۱۸ خردادماه در ۲ سانس ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ به مدت ۱۵ شب در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت. این نمایش فقط تا تاریخ ۱ تیرماه اجرا خواهد شد.

سانس دوم نمایش «خدای کشتار» ساعت ۲۲:۳۰ ویژه ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود. نوید محمد زاده، ستاره پسیانی، علی سرابی و مارال بنی آدم بازیگران نمایش «خدای کشتار» هستند.

نمایش «عددهای نشده» به کارگردانی محمد میرعلی اکبری از تاریخ ۱۸ خردادماه در سالن شماره ۳ ساعت ۲۳ روی صحنه خواهد رفت. این نمایش ویژه ماه مبارک رمضان و عید فطر است. میرعلی اکبری پیش از این نمایش «پولانسکی» را در زمستان سال ۹۶ روی صحنه برده است.

نمایش «بلافیگورا» به کارگردانی سعید دشتی که به مدت ۳۰ شب در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است جمعه ۱۱ خرداد ماه در سالن شماره ۱ این مجموعه به اجراهای خود خاتمه خواهد.

از سوی دیگر نمایش کمدی «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری که دور تازه اجراهای آن آغاز شده است تا پایان ماه مبارک رمضان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «تله موش» به کارگردانی سیاوش اسد، عنوان نمایش تازه ای است که اجراهای خود را به تازگی شروع کرده است و تا ۲۳ خردادماه در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

اجرای محیطی «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه نژاد تا ۱ تیر ماه در کافه شهرزاد به اجراهای خود ادامه می دهد و بعد از آن تمدید نمی‌شود.

نمایش کودک و نوجوان «به کفش‌هات نگاه کن» عنوان اثر نمایشی تازه ای به کارگردانی حمیدرضا ملاحسینی است که از ۲۰ خردادماه سال جاری در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز می‌کند.

نمایش کودک «گروفالو» به کارگردانی آرش شریف زاده که از نوروز ۹۷ اجراهای خود را آغاز کرده است در خرداد ماه به صورت تک سانس و صبح ها برای مهدکودک ها اجرا خواهد شد.

رویداد هنرهای معاصر «کانسپت» با گردآوری مسعود بهارلو از این پس شنبه های آخر هر ماه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد داشت که اولین اجرا آن در روز عید سعید فطر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *