برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی و نشست تخصصی در بخش به علاوه فجر


بخش بعلاوه فجر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ۲۰ جلسه کارگاه آموزشی و نشست تخصصی را در ایام برپایی جشنواره برگزار می کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، در بخش بعلاوه فجر جشنواره امسال تماشاخانه های دا و نوفل لوشاتو علاوه بر اجرای نمایش های صحنه ای میزبان کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی با حضور کارگردانان و صاحبنظران حوزه های مختلف اجرایی شده اند.
“حراج تئاتر” یکی از موضوعات کارگاهی بخش بعلاوه فجر است که با میزبانی تماشاخانه نوفل لوشاتو برگزار می شود.این کارگاه ها که از ۲۳ بهمن آغاز شده تا ۲۹ بهمن ماه در ساعت ۱۷ برگزار می شود. در این جلسات منتخب تولیدات کارگاه بازیگری سیامک صفری توسط این بازیگر و مدرس تئاتر ارائه می شود.
روز ۲۷ بهمن ماه نیز کارگاه “گریم تئاتر” توسط سید احمد نگهبان در ساعت ۱۲ عمارت نوفل لوشاتو برپا خواهد شد.
روز ۲۸ بهمن ماه نیز کارگاه “تئاتر چگونه؟! ” توسط محمد امیریاراحمدی در ساعت ۱۲ عمارت نوفل لوشاتو برگزار خواهد شد.
کارگاه “تحلیل و نقد” توسط رفیق نصرتی نیز در روز ۲۹ بهمن ماه و در ساعت ۱۲ این عمارت تئاتری برپا می شود.
از دیگر کارگاه های عمارت نوفل لوشاتو در بخش بعلاوه فجر اجرای نمایشی توسط بیماران اعصاب و روان خیریه خوش گفتار است که با عنوان “بازگشت به…” در روزهای ۳۰ بهمن و روزهای اول و دوم اسفند ماه ساعت ۱۷ در عمارت نوفل لوشاتو است.
روز ۳۰ بهمن ماه نیز شهریار صدرالاشرفی در ساعت ۱۲ کارگاهی با عنوان “از دلقک تا ابزورد” را در عمارت نوفل لوشاتو برگزار خواهد کرد.
گروه نمایش پرواز در روز اول اسفند ماه کارگاهی با عنوان “دارماتورژی” در این عمارت تئاتری خواهد داشت و روزهای ۲ و ۳ اسفند ماه نیز در همین مکان دو کارگاه با حضور سیامک صفری و مهدی کوشکی برگزار می شود که به موضوع بازیگری می پردازند.
تماشاخانه دا روز دوم جشنواره سه کارگاه آموزشی برگزار کرد. ارائه مقاله و پژوهش در موضوع “هلبرک از دو منظر واژه شناسی و اجرایی” توسط هرش آرمند ، ارائه مقاله و پژوهش در موضوع “دراماتورژی بیان بدنی با رویکرد بر آثار پینا” توسط کامیار صالح پور و ارائه مقاله و پژوهش در موضوع “بررسی اثر بخشی تئاتر فیزیکال در برونی سازی و درونی سازی شده کودکان طلاق مقطع ابتدایی” توسط علی خوش گفتار و حبیبه عبدالهی مشکنلو سه جلسه پژوهشی تماشاخانه دا بودند که در روز ۲۳ بهمن ماه برگزار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *