بهزاد صدیقی دبیر نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی شد


بهزاد صدیقی به عنوان دبیر نخستین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر اکبر رادی، بهزاد صدیقی به عنوان دبیر نخستین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب شد.

در حکم انتصاب وی که به امضای حمیده بانو عنقا رییس هیات مدیره‌ موسسه فرهنگی هنری اکبر رادی و رییس شورای سیاستگذاری نخستین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی رسیده، آمده است:

«نظر به تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در مدیریت و دبیری عرصه هنری، فرهنگی و اجرایی و تلاش های بی دریغ‌تان برای اعتلای تئاتر، بدین وسیله جنابعالی را به عنوان دبیر نخستین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب و معرفی می‌نمایم. بدون ‌تردید حضور ارزش‌مندتان در برگزاری این رویداد ملی – فرهنگی تأثیرگذار و افتخارآفرین خواهد بود. ضمن سپاس و قدردانی از جناب عالی برای پذیرش این مسئولیت، توفیق روزافزون‌تان را از خداوند بزرگ خواهانم.»

نخستین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی شامل ۶ بخشِ مسابقه مونولوگ، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، مسابقه نمایشنامه‌خوانی، مسابقه مقالات و سمینار رادی‌شناسی، پلاس(+): نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «لبخند با شکوه آقای رادی» و نمایشگاه عکس و اسناد تصویری آثار اکبر رادی از ۲۲ تا ۲۸ دی توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *