تماشاخانه ایرانشهر میزبان «فروغ ِ ساراپینا» می شود


نمایش «فروغ ِ ساراپینا» به کارگردانی محسن حسینی از ۵ شهریورماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «فروغ ِ ساراپینا» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محسن حسینی از ۵ شهریورماه در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود. محسن حسینی کارگردان این اثر نمایشی با اشاره به حضور زنان بزرگ در کشور مرد سالار ایران تاکید کرد که این اثر برخورد فمنیستی نخواهد داشت و بلکه نگاهی به زندگی این زنان با رویکردی آوانگارد روی صحنه می رود.

در این نمایش روجا جعفریان از بازیگران ایرانی تئاتر آلمان برای اولین بار در ایران به صحنه می رود، همچنین سپیده صیفوری، الهه مونسی، آزاده بهمنش و محسن حسینی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل می توان به فاطمه ذوقی (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، تام ویلمز، یوهان یوهانسن (موسیقی)، محسن حسینی (طراح صحنه)، جلال تهرانی (مشاور در طراحی صحنه و طراح نور)، محسن حسینی (دراماتورگی و کرئوگرافی)، شیرین قیومی (طراح لباس)، مازیار تهرانی (گرافیست)، سلما آقارضی (ساخت دکور پالت‌ها و میزها)، خشایار حسامی (عکاس و ساخت تیزر تبلیغاتی)، نیلوفر یکرنگی (دستیار تصویربرداری)، حمید عطایی نژاد و محمد عطایی نژاد (ساخت افکت‌ ، صدا و امور تدوین برای سیکلوپد)، سارا حدادی (مشاور رسانه ای – مکث)، محمدرضا ایمانیان (مدیر روابط عمومی و تبلیغات – مکث) اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *