اجرای “تو مشغول مردنت بودی” در جشنواره تئاتر فجر


نمایش “تو مشغول مردنت بودی” نوشته کامران شهلایی به طراحی و کارگردانی مژگان خالقی در سی ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “تو مشغول مردنت بودی” نوشته کامران شهلایی که پیش از این هم در تالار هنر شهر اصفهان به طراحی و کارگردانی “مژگان خالقی” روی صحنه رفته و با استقبال تماشاگران و منتقدان مواجه شده بود، برای حضور در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر آماده و بار دیگر به صحنه می رود.

این نمایش داستان دختری که بیست و پنج سال پیش از دنیا رفته، اکنون زندگی مادر خود را دچار دگرگونی و چالش کرده است را روایت می کند. او بعد از بیست و پنج سال بازگشته تا سهم خود را از مادر پس بگیرد!

در این نمایش بازیگرانی چون: لیلا پرویزی، نوید بانی، فاطمه بختیار، فائزه بختیار ایفای نقش میکنند.

از دیگر عوامل اجرایی این نمایش می توان به مجری طرح: حسن جودکی، طراح لباس: سمانه داودی پارسا، طراح گریم: ماریا حاجیها، عکاس: خسرو خالقی، امیرحسین مسعودی، دستیار اول کارگردان: لیلا امینی، برنامه ریز: الهه افخمی، مدیر صحنه: حمیدرضا یحیی آبادی، منشی صحنه: نرگس معینی، تمرین نگار: سمیه اشتری، مدیر تبلیغات و روابط عمومی: خسرو خالقی، مشاور رسانه: محمد وفایی، مریم قدسیه، دستار لباس: زینب مقانی، دستیار صحنه: مهسا فهیم پور، دستیار دوم کارگردان: امیرحسین مسعودی، دستیار اجرا: اعظم خالقی، اجرای دکور: سیروس محمدی اشاره کرد.

نمایش “تو مشغول مردنت بودی” روز شنبه ۳۰ دی ماه ۹۶ در دو نوبت، ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در کمپانی تئاتر آفتاب روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *