جشنواره‌های بین‌المللی ایران در تقویم ITI ثبت شد


به همت گروه ایرانی حاضر در اجلاس جهانی ITI جشنواره‌های بین‌المللی ایران در تقویم این انستیتو به ثبت رسیدند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی هنرهای نمایشی ؛ در جلسه‌ای که با حضور حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی و سوزان دینی مدیر اجرایی جشنواره‌های بین‌المللی ITI برگزارشد، مقرر گردید با تصویب هیئت مدیره این انستیتو، از این پس جشنواره‌های بین‌المللی ایران در جدول و تقویم سالانه قرار بگیرد.

در این جلسه طاهری از جایگاه تئاتر ایران در منطقه گفت و درباره جشنواره‌های فجر، آیینی سنتی، عروسکی، کودک و نوجوان و خیابانی و قدمت و ارزش آنها توضیحاتی داد که با تایید سوزان دینی و تصویب شورای عالی از این پس کلیه اطلاعات جشنواره‌های بین‌المللی ایرانی در سایت و تقویم سالانه ITI قرار خواهدگرفت.

در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس جهانی ITI حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی و سید اشرف طباطبایی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی با سید علی سقاییان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان ملاقات و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سفیر ایران ضمن ابراز خوشحالی از حضور فعال ایران در چنین محافل مهم هنری، بر تعامل بیشتر هنرمندان کشورمان با هنرمندان ارمنستان تاکید کرده و آمادگی این سفارت را برای ایجاد گسترده‌تر رابطه فرهنگی با کشور ارمنستان اعلام نمود.

سی و چهارمین کنگره جهانی ITI در ایروان ارمنستان برگزار شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *