جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی «سایه» تئاترشهر را روشن می‌کند


نماینده معاونت هنری در پروژه بازسازی مجموعه تئاتر شهر از انتقال پروژکتورهای خریداری شده از خارج و نصب ۶۸ پروژکتور در سالن سایه پیش از میزبانی هفدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی خبر داد.

تئاتر شهر

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از مهر ، عبدالخالق مصدق درباره وضعیت انتقال پروژکتورهای خریداری شده برای سالن‌های مجموعه تئاتر شهر به این مجموعه تئاتریگفت: تمامی پروزکتورهای خریداری شده وارد مجموعه تئاتر شهر شده و قرار است طی روزهای آتی و تا پیش از آغاز هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در سالن سایه و پلاتوهای تمرین ۱ و ۲ نصب شوند.
وی یادآور شد: به دلیل اینکه ساعاتی از روز پلاتوهای ۱ و ۲ میزبان تمرین گروه‌های تئاتری هستند و همچنین در برخی ساعات نیز سالن سایه میزبان تمرین گروه نمایشی است، کار نصب پروژکتورها با توجه به این تمرین‌ها و زمان‌هایی که سالن سایه و پلاتوهای ۱ و ۲ خالی هستند، انجام می‌شود.
نماینده معاونت هنری در پروژه بازسازی مجموعه تئاتر شهر درباره تعداد پروژکتورهایی که در سالن سایه و پلاتوهای تمرین نصب می‌شوند، توضیح داد: در سالن سایه در مجموع ۶۸ پروژکتور نصب می‌شود و برای هر کدام از پلاتوهای تمرین ۱ و ۲ نیز ۳۰ عدد پروژکتور در نظر گرفته و نصب می‌شود.
مصدق با اشاره به آماده شدن سالن سایه تا اوایل هفته آینده، اظهار امیدواری کرد که فضاهای بازسازی شده در مجموعه تئاتر شهر، لایق هنرمندان تئاتر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *