حسن معجونی در سال ۹۶ با “سه خواهر” به روی صحنه می آید


حسن معجونی قصد دارد نمایش «سه خواهر» اثر آنتوان چخوف را اردیبهشت ماه سال ۹۶ در تماشاخانه پالیز به صحنه ببرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، حسن معجونی ، بازیگر و کارگردان تئاتر و سرپرست گروه تئاتر لیو قصد دارد نمایش «سه خواهر» اثر آنتوان چخوف را با تغییر در تعداد شخصیت های نمایش ، اردیبهشت ماه سال ۹۶ در تماشاخانه پالیز به صحنه ببرد.

در این نمایش بازیگرانی چون حسن معجونی، مهدی بجستانی، پوریا رحیمی سام، به آفرید غفاریان، آوا شریفی، فریبا جدیکار، حسین حسینیان، فراز سرابی، حسین امیدی، آناهیتا درگاهی، فرزانه میدانی، میلاد شجره و سیاوش نائینی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

از دیگر عوامل اجرایی این اثر می توان به رها شیرازی دستیار کارگردان و برنامه ریز، مهدی چاکری دراماتورژ، پوریا پورامین طراح موسیقی، ندا نصر طراح لباس، صبا کسمایی طراح نور، لعیا خرامان، بهزاد جوانبخت طراح گرافیک، رها شیرازی منشی صحنه و البرز تیمورزاده عکاس اشاره کرد.

حسن معجونی پیش از این آثاری همچون “دایی وانیا”، “مرغ دریایی” و چند تک پرده‌ای کوتاه از چخوف را به صحنه برده است و در سال ۸۹ نیز نمایش «سه خواهر» را در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کرده بود.

معجونی همچنین این روزها در نمایش «لیرشاه» به کارگردانی محمد عاقبتی که در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود ، به ایفای نقش می پردازد.

يک نظر ثبت شده است .

  1. حجازی گفت:

    انگار قحطی نمایشنامه ست … چرا یهو اینقدر متن های تکراری کار میشه ؟؟!! دیگه بهترین حالتش رو با کلی تغییر و بروز شده امجد کار کرد دیگه چه کاریه آخه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *