حسین محب اهری دار فانی را وداع گفت


حسین محب‌اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر ، سینما و تلویزیون پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، حسین محب اهری  بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون که چندی پیش با مساعد شدن شرایط جسمی از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مرخص شده و روند درمان بیماری را با استراحت در منزل سپری می‌کرد، صبح روز دوشنبه (۲۵ دی ماه) به دلیل وخامت بیماری دوباره در بیمارستان بستری شد و حوالی ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه (۲۶ دی) ماه بر اثر ایست قلبی، علیرغم تلاش پزشکان دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است زنده یاد حسین محب اهری اواسط آذرماه امسال پس از طی کردن دوره اول درمان و با بهبودی نسبی با نمایش “خسیس” به کارگردانی مریم کاظمی دوباره به صحنه تئاتر برگشته بود و قرار بود در نمایش جدید گروه تئاتر مستقل با نام “ساعت هشت در کشتی” به ایفای نقش بپردازد .

حسین محب‌اهری متولد سال ۱۳۳۰ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی از مدرسهٔ عالی ادبیات و زبان‌های خارجی بود. از سال ۱۳۵۰ به عکاسی تجربی و بازی در تئاتر پرداخت؛ در سال ۱۳۵۴ یک دوره آموزش بازیگری را در کارگاه نمایش زیر نظر آربی اوانسیان گذراند و با ایفای نقش کوچکی در فیلم «رابطه» به کارگردانی پوران درخشنده وارد سینما شد.

وبسایت خبری – تحلیلی تئاتر فستیوال ، درگذشت این هنرمند پیشکسوت و عزیز عرصه ی تئاتر ، سینما و تلویزیون را به خانواده ایشان و اهالی هنر تسلیت می گوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *