حضور “شنیدن” امیررضا کوهستانی در جشنواره ای در آلمان


نمایش ” شنیدن” به نویسندگی و کارگردانی امیررضا کوهستانی که مرداد امسال در تئاترشهر به روی صحنه رفت در فروردین ٩۵ در فستیوال تئاتر شابونه‌ی برلین با نام ( Festival International New Drama FIND) اجرا خواهد داشت .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در این فستیوال که از ١٩ تا ٢٩ فروردین برگزار می‌شود، نمایش امیررضا کوهستانی از ایران در کنار نمایش‌هایی از کشورهای مصر، صربستان، آلمان، بلژیک، فلسطین، سوئد و سوئیس اجرا خواهد داشت.

همچنین نمایش “شنیدن” از تاریخ ٢۵ تا ٢٩ اسفند ٩۴ در کشور نروژ و فستیوال بین‌المللی اسلو به روی صحنه خواهد رفت.

در نمایش”شنیدن” که پیش از این در شهرهای زوریخ، گرونینگن، ژنو، فرانکفورت، مارسی و مولوز اجرا داشته است، امیررضا کوهستانی به عنوان طراح، نویسنده و کارگردان، محمدرضا حسین زاده مدیر تولید و دستیار کارگردان، علی شیرخدایی مدیر تکنیک و ویدئو، انکیدو دارش طراح صدا و موسیقی، صبا کسمایی طراح نور، الهام کردا-مهین صدری-مونا احمدی- آیناز آذرهوش بازیگران نمایش حضور خواهند داشت.

گروه تئاتر «مهر» در ادامه‌ی تورهای بین المللی خود این هفته برای اجرای نمایش “ایوانف” امیررضا کوهستانی راهی کشور پرتغال خواهد شد تا این نمایش را در شهرهای پورتو و لیسبون به روی صحنه ببرد.

علاوه بر اجرای نمایش، کوهستانی در تاریخ ١۴ اسفند با دانشجویان دانشگاه پورتو و در تاریخ ٢٢ اسفند در شهر لیسبون مستر کلاسی را با موضوع شیوه‌های اجرایی نمایش‌هایش برگزار خواهد کرد.

محمدحسن معجونی، سعید چنگیزیان، رضا بهبودی، نگار جواهریان،فریبا کامران، وحید آقاپور، مهین صدری، فاطمه فخرایی، محمدرضا نجفی بازیگران این نمایش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *