حمید جبلی: “مسئولیت شکستن سکوت مطلق” نمایشی زیبا و عمیق است .


نمایش “مسئولیت شکستن سکوت مطلق” تاکنون مورد استقبال هنرمندان بسیاری قرار گرفته است .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “مسئولیت شکستن سکوت مطلق” به کارگردانی دکتر شیوا مسعودی و نویسندگی مشترک مونا احمدی و حسین معارف که از ۱۷ فروردین ماه هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۸ در سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه می رود، هفته گذشته میزبان گلاب آدینه، حمید جبلی، ستاره اسکندری، الهام کردا، دکتر نغمه ثمینی، کوروش سلیمانی، سهیلا گلستانی، حمید پورآذری، اصغر نوری، محمد عاقبتی، رامتین شهبازی، صالح تسبیحی، امین میری، شهرام کرمی، زهرا خسروی، افروز فروزند، حسن دادشکر و آفتاب درویشی بود.

دکتر نغمه ثمینی که پیش از این نویسنده آخرین نمایش شیوا مسعودی با عنوان “اینجا کجاست” اجرا شده در تئاتر شهر نیز بود، در پایان نمایش تازه مسعودی عنوان کرد: “فکر می کنم بسیار کار مهم و بزرگی است که فردی ، دانشجوهای با استعداد را جمع کند و اثری سرشار از ایده، تصویر، فکر و حرف بیافریند.”

وی در ادامه اضافه کرد: ” بسیار جذاب است که بدانیم در ذهن نسل آینده چه می گذرد و قابلیت تئاتر دانشجویی در ایران چقدر است. مخصوصا که شکل گرفتن کاری حاصل همکاری یک استاد با دانشجویانش باشد. بنابراین من شخصا بسیار لذت بردم و فکر می کنم کار بسیار خوش تصویر و زیبا است.”

همچنین حمید جبلی در پایان یکی از اجراها اظهار داشت: “خوشحالم که دوستان جوانمان کار حرفه ای می کنند و از حد دانشجویی گذر کرده اند. این کار بسیار پخته، زیبا، عمیق و همراه با بازی های خوب بود.”

وی در ادامه افزود: ” این کار از نظر فرم بسیار زیبا و امروزی است.مخاطب احساس کهنگی موجود در بسیاری از کارها را نداشت و لحظات خوبی را برای تماشاگران رقم می زد.امیدوارم این قبیل فعالیت ها در تئاتر کشورمان ادامه داشته باشد.”

در این نمایش که هفته پایانی خود را پشت سر می گذارد، سارا شاهرودیان، متین گودرزی، نگین کشفی، بهداد بلیغ فر، اسماعیل کمالی دهقان و ساینا سراج به ایفای نقش می پردازند. رضا صمد پور (تهیه کننده)،ایمان یزدی (مدیر تولید)، سعیده رمضان زاده (طراح ویدیو و مشاور کارگردان) مصطفا مرادیان (طراح صحنه)،محمدرضا جدیدی (طراح موسیقی) ،زهره بهروزی نیا (طراح لباس)، افسانه قلی زاده (طراح گریم)، میلاد شکیب (طراح نور)، تانیا یزدانی (مشاور رسانه ای) و یاسمن طاهری (روابط عمومی) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *