در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ؛

داوران بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند


داوران بخش رقابتی صحنه‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از  ستاد خبری جشنواره ، پنج داور آثار بخش رقابتی صحنه‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را ارزیابی می‌کنند.

بر این اساس (به ترتیب حروف الفبا) محمدعلی خبری، شهرام زرگر، کوروش سلیمانی، نصرالله قادری و رضا مهدی‌زاده داوری بخش رقابتی صحنه‌ای را بر عهده خواهند داشت.

محمدعلی خبری نمایشنامه‌نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی ارشد کارگردانی و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس است و تاکنون فعالیت‌های علمی، پژوهشی و اجرایی متعددی در حوزه فرهنگ و هنر داشته است.

شهرام زرگر، متولد  مترجم، مدرس دانشگاه و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی بازیگری از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و عضو هیات‌علمی همین دانشگاه است. زرگر در زمینه‌ ترجمه، تدریس، نمایش‌نامه‌نویسی و کارگردانی در عرصه هنرهای نمایشی فعال است.

کوروش سلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون و نمایشنامه‌نویس است. سلیمانی فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران است و فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده است. او در آثار متعددی به عنوان بازیگر حضور داشته است و نمایش‌هایی را هم روی صحنه برده است.

نصرالله قادری ، پژوهشگر، منتقد، مدرس، مولف، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد ‏کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس و نشان درجه یک هنری معادل مدرک دکتری است. قادری تالیفات متعددی در عرصه هنرهای نمایشی است.

رضا مهدی‌زاده طراح صحنه، مترجم و مدرس دانشگاه است. او فارغ‌التحصیل کارشناس طراحی صحنه از دانشگاه هنر تهران، کارشناس ارشد کارگردانی نمایش از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناس ارشد مهندسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه هنر تهران است. او سوابق متعددی در عرصه طراحی صحنه در کارنامه دارد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *