دبیر دومین سوگواره «خمسه» منصوب شد


رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی حکمی علی اصغر خسروی را به عنوان دبیر دومین سوگواره نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» منصوب کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی حکمی علی اصغر خسروی را به عنوان دبیر دومین سوگواره نمایشی و آئین های مذهبی «خمسه» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«دومین سوگواره نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» با هدف حمایت از هنرمندان و پدیدآورندگان آثار آیینی و مذهبی و ارتقای اخلاق شهروندی با بهره گیری فرامین ائمه اطهار (ع) و نیز ایجاد بستر مناسب در جهت تولید و ارائه
نمایش های دینی و مذهبی برگزار می شود.

این سوگواره فرصت مناسبی خواهد بود برای حفظ و ثبت میراث کهن نمایش ایرانی و ضرورت دارد همه ما در برگزاری این رویداد مذهبی مشارکت داشته باشیم.

نظر به شایستگی شما برادر مومن و اهمیت حضور یک نیروی با تجربه در برنامه ریزی و انجام این رویداد هنری شما را با حفظ سمت به عنوان دبیر دومین سوگواره نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» معرفی می کنم.

امید است با همکاری و مشارکت همکاران سازمان و هنرمندان شریف و با خلق و اجرای آثار فاخر هنری، دومین سوگواره نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» به نحو شایسته برگزار و موجب رضایت حق تعالی و ائمه اطهار (ع) قرار گیرد.»

علی اصغر خسروی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

دومین سوگواره نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» به دبیری علی اصغر خسروی از ۸ الی ۲۵ آذر ماه در بخش های صحنه ای، خیابانی، نقالی، تعزیه و… در شهر تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *