دبیر سومین سوگواره «خمسه» منصوب شد


محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی حکمی علی اصغر خسروی را به عنوان دبیر سومین سوگواره نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» منصوب کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در متن حکم رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آمده است: «برگزاری سوگواره هنرهای نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» فرصت مغتنمی است تا هنرمندان شریف نمایش با دل و جانی شیفته به خلق و اجرای آثاری با مضامین دینی و انقلابی بپردازند.

ترویج و تقویت و بازشناسی هویت مذهبی،  گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی،  بهره مندی از زبان نمایش در تمامی جلوه های آن برای فرهنگ سازی مذهبی، توجه به نمایش های سنتی و آئینی ایران،  بسترسازی برای خلق و اجرای آثار نمایشی مناسب، شناسایی و جذب جوانان هنرمند، بهره گیری از هنرمندان فعال و موثر در جبهه انقلاب اسلامی و ترویج مراجعه و بهره برداری از متون مرجع دینی در خلق آثار تاریخی از جمله اهداف شکل گیری این سوگواره است.

با عنایت به برگزاری شایسته دومین دوره این رویداد با دبیری جنابعالی، بر اساس این حکم با حفظ سمت شما را به عنوان «دبیر سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین های مذهبی خمسه» معرفی می کنم.

امید است در همکاری و تعامل با معاونت هنری سازمان و بهره مندی از حضور و مشارکت هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی و در ظل توجهات پنج تن آل عبا (ع) که این سوگواره به نامشان معطر و متبرک است، در برگزاری مناسب و جریان سازی مطلوب این رویداد موفق و موید باشید.»

علی اصغر خسروی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *