همزمان با انتشار فراخوان جشنواره تئاتر مهر کاشان ؛

دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان معرفی شد


دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان که با تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ۱۶ تا ۲۲ اسفند سال جاری برگزار می‌شود، معرفی شد.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از مشاور رسانه ای جشنواره ، سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشان و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، طی حکمی برای دومین سال متوالی خیام وقارکاشانی از بازیگران و هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون را به عنوان دبیر این رویداد فرهنگی هنری منصوب کرد.

این دوره از جشنواره در ۴ بخش مسابقه‌ صحنه‌ای، نمایش‌های کودک و نوجوان، مهمـــان و ویژه و بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی با موضوع آزاد برگزار می‌شود و آثار با موضوعات اجتماعی، شهروندی، فرهنگ ایثار و مقاومت، شهدای مدافع سلامت، شهدای مدافع حرم و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اولویت انتخاب قرار دارد.

بر اساس فراخوان منتشر شده در تارنمای mehrfestival.ir هنرمندان می توانند تا اول اسفند با ارسال فیلم تئاتر خود در این رقابت که تا ۱۰ اسفند مورد ارزیابی قرار می گیرد، شرکت کنند.

شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مهر از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور گردهمایی و رقابت سازنده هنرمندان، ارتقای سطح هنرهای نمایشی، ایجاد فرصت‌های برابر و همچنیـن حمایتی هرچند اندک از گـروه‌هـای تئاتری آسیب دیده از ویروس کرونا به میزبانی کاشان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *