روشنک کریمی با “گیسوانی برای پرواز” به تالار هنر می رود


روشنک کریمی ، نمایش “گیسوانی برای پرواز” را در تالار هنر به روی صحنه می برد .
تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال ، روشنک کریمی ، کارگردان و بازیگر جوان و با تجربه تئاتر که تجربه های خوب و موفقی در زمینه ی تئاتر کودک و نوجوان از خود بر جای گذاشته است ، این بار با نمایش “گیسوانی برای پرواز” که با توجه به شیوه طراحی و کارگردانی این اثر نمایشی، محدود به سن و سال خاصی برای تماشاگران نخواهد بود از نیمه ی اول دیماه در تالار هنر ، میزبان نگاه تماشاگران تئاتر خواهد بود. متن این اثر نمایشی را مجتبی مهدی ، به تحریر در آورده و بازیگرانی همچون : فرزین محدث، پرویز حاجی زاده ، مینووش رحیمیان ، فهیمه باروتچی، مژگان مولایی، سیمین براتی، فرانک حسینی، طناز جلوسی، محمد عبدی، بابک مولانا ، فرزین سلیمانی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
ساخت موسیقی نمایش “گیسوانی برای پرواز” بر عهده ی رامین کهن بوده و سالار خلیل نسب، فرناز ساحری و خود رامین کهن ، نوازندگان این اثر نمایشی خواهند بود.
سایر عواملی که روشنک کریمی را در اجرای این نمایش همراهی می کنند ، عبارتند از:
طراح صحنه : مجتبی مهدی، طراح لباس: روشنک کریمی، طراح حرکت: رضا کشاورزی، طراح نور: علی اشرف سماعی ، طراح پوستر و بروشور: داریوش منصوری ، مدیریت روابط عمومی و تبلیغات : دپارتمان تئاتر نورا (سینا نورائی ) – سهیل پورجعفر
 شایان ذکر است که نمایش “گیسوانی برای پرواز” برنده ی جوایز بازیگری زن ، بازیگری مرد و موسیقی از سومین دوره جشنواره تئاتر شهر است و از نیمه ی اول دیماه به مدت یک ماه در تالار هنر (واقع در میدان هفت تیر. مفتح جنوبی. خیابان ورزنده.تالار هنر) به روی صحنه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *