سعید زکی زاده «سرگذشت دردناک شان پالمر» را کارگردانی می کند


سعید زکی زاده کارگردان جوان تئاتر از آماده سازی نمایش «سرگذشت دردناک شان پالمر» نوشته پیام طامه برای اجرا در سالن استاد انتظامی خبر داد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، این کارگردان که تا کنون دو نمایش «فاجعه» نوشته ساموئل بکت و «شب به خیر مادر» نوشته مارشا نورمن را در فرهنگسراهای ارسباران و نیاوران روی صحنه برده در سومین تجربه کارگردانی خود به سراغ متنی از پیام طامه رفته است.

زکی زاده درباره این پروژه نمایشی گفت: سرگذشت دردناک شان پالمر که قرار است به زودی آن را در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا کنیم در ساعت های پایانی شب می گذرد و با ورود بدون اجازه دو کارآگاه به خانه وینسنت جفرسون آغاز می شود. این دو کارآگاه درباره قتل هایی که اتفاق افتاده شروع به تحقیق می کنند که ماجراهای دیدنی و جذابی را خلق می کند.

وی درباره گروه بازیگرانش گفت: ما یک گروه جوان هستیم که چند تجربه قابل قبول با هم داشته ایم. در این نمایش عدنان فراهانی، امیر رضا رنجبران و امین محمودی ایفای نقش می کنند و ژاله گشتاسبی نیز به عنوان دستیار کارگردان ، وحید رنجبر نیز به عنوان مشاور کارگردان مرا همراهی می کنند.

وی دیگر اعضا گروه را مرتضی روستا طراح صحنه ، ماهروخ سلیمانی فر طراح لباس ، موسیقی و طراحی افکت های صوتی را نریمان علی اکبری معرفی کرده و از کورش علیزاده به عنوان طراح گریم و علی غفاری ، محسن شیخ الاسلام به عنوان طراح گرافیک این نمایش نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *