روز یکشنبه سی ام مهر ماه صورت گرفت

قدردانی موسسه هنرمندان پیشکسوت از علاءالدین قاسمی


مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت روز یکشنبه سی ام مهر ماه با حضور در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر از علاءالدین قاسمی هنرمند مطرح تعزیه کشورمان قدردانی کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت روز یکشنبه سی ام مهر ماه با حضور در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر از علاءالدین قاسمی هنرمند مطرح تعزیه کشورمان و بازیگر نمایش «راهمرد» به کارگردانی حامد هوشیاری قدردانی کرد.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت بعد از پایان اجرا ضمن تقدیر از نویسنده، کارگردان و عوامل اجرایی نمایش «راهمرد» گفت: یکی از سنت های موسسه هنرمندان پیشکسوت قدردانی و پاسداشت اعضای این مجموعه حین انجام  هنرنمایی و حضورشان در آثار هنری است به همین جهت وظیفه خود دانستیم که امروز همراه با همکاران موسسه در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر حضور پیدا کرده و به پاس حضور استاد علاالدین قاسمی در اجرای نمایش «راهمرد» به کارگردانی آقای هوشیاری قدردانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما هم اکنون در ایامی حضور داریم که متاسفانه در بسیاری از مناطق محروم کشور به ویژه منطقه رودبار کرمان فرزندان عزیز این مرز و بوم در بدترین شرایط مشغول تحصیل هستند، به همین منظور تصمیم گرفتیم تا با عزم هنرمندان عزیز عضو موسسه شرایطی را به سهم خود فراهم کنیم تا دانش آموزان عزیز این منطقه از شرایط فعلی رها شده و بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل مشغول باشند. من از همین فضا استفاده کرده و از تمامی مردم عزیز می خواهم درکنار هنرمندان عزیز همراه ما باشند.

براساس این گزارش بعد از صحبت های عظیمی و قدردانی از علاالدین قاسمی ، هدایا و لوح های تقدیری به رسم یادبود تقدیم گروه اجرایی نمایش «راهمرد» شد.

نمایش «راهمرد» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری و بازی علاالدین قاسمی و بابک والی در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *