مریم کاظمی «جادوی پاهای من» را افتتاح می‌کند/ تخفیف گروه تئاتر «صلح» به کلاس اولی‌ها


نمایش «جادوی پاهای من» که از روز پنجم مهرماه اجراهای خود را در عمارت نوفل لوشاتو آغاز می‌کند به‌صورت رسمی ششم مهرماه توسط مریم کاظمی افتتاح می‌شود و گروه اجرایی تخفیفی بیست درصدی را در دو اجرای نخست برای کلاس اولی‌ها در نظر گرفته است.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط‌ عمومی گروه تئاتر صلح، «جادوی پاهای من» نوشته زهرا شایان فر و با کارگردانی مشترک زهرا شایان فر و سیاوش قلعه‌وردی روز جمعه ششم مهرماه ساعت ۱۶ توسط هنرمند نام‌آشنای تئاتر؛ مریم کاظمی در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو افتتاح می‌شود. البته این نمایش پیش از افتتاح رسمی، در روز پنج‌شنبه پنجم مهرماه ساعت ۱۶ اجراهای خود را آغاز می‌کند.

گروه تئاتر «صلح» این نمایش را مختص مخاطبان کودک و نوجوان آماده کرده است و به همین دلیل در دو اجرای ابتدایی نمایش تخفیفی بیست درصدی را برای دانش‌آموزان اول دبستانی و خانواده‌هایشان درنظر گرفته است که این مخاطبان می‌توانند با مراجعه به گیشه عمارت نوفل‌لوشاتو و یا سایت فروش بلیت نمایش؛ بلیت خود را تهیه کنند.

«جادوی پاهای من» داستان دختربچه‌ای با ذهن پرسشگر است که هر مسئله ساده برایش معمایی پیچیده می‌شود. او با همراهی تماشاگران در یک ماجرای پلیسی به حل معما می‌پردازد.

این نمایش کودک و نوجوان تازه‌ترین اثر گروه تئاتر صلح است. شهرام نیک‌کار، فرهاد شکرالله‌‌زاده، منیر چراغی، فاطمه رستمی، سهند آدم‌‌عارف، عاطفه بدیعی، امیر شیخ‌‌زاده، فرزانه کاظمی، خورشید شایان فر، خرداد شایان فر، گروه بازیگران اصلی این نمایش را تشکیل می‌دهند و سدنا محبی، آرمان کارخانه، شهرزاد کلانتری و حسام کلانتری هم بازیگران رزرو این اثر نمایشی هستند. مهرنوش نرسی به‌عنوان مشاور روانشناسی کودک گروه را همراهی می‌کند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به زهرا شایان فر؛ طراح صحنه و آکسسوآر و همچنین طراح لباس و عروسک، فاطمه حسین خانی؛ طراح پوستیژ، بهرام شادانفر؛ طراح پوستر و بروشور ، حیدر هدایتی؛ ساخت تیزر، حسام کلانتری؛ ویدیو آرت، سیاوش قلعه وردی؛ انتخاب موسیقی، افکت و میکس، مینا صفار؛ روابط عمومی، امیر شیخ‌‌زاده ؛ دستیار کارگردان ، آرمان کارخانه؛ مدیر صحنه ، سدنا محبی و شهرزاد کلانتری؛ منشی صحنه و محبوبه فرج‌الهی؛ عکاس اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *