معرفی نامزدهای بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر تجربه


با اعلام نامزدهای بخش نمایشنامه نویسی جشنواره؛ بخش جایزه عباس نعلبندیان هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه، یک قدم به پایان نزدیک شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، داوری بخش نمایشنامه نویسی (جایزه عباس نعلبندیان) در روز پنج شنبه دهم اسفند ماه ۱۳۹۶ در دبیرخانه جشنواره، در محل پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و با حضور داوران این بخش برگزار شد.
بخش نمایشنامه نویسی هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه، به مدیریت جواد ابراهیمی نژاد، با شیوه ای متفاوت کار خود را آغاز کرد.
در این بخش، سه کارگاه توسط چهار نمایشنامه نویس جوان برگزار شد و ماحصل آن ۱۷ متن تولید شده توسط دانشجویان نمایشنامه نویسی، در فاصله ی ۳ ماه بود. این کارگاه ها توسط آقایان پوریا کاکاوند، جابر رمضانی ، محمود احدی نیا و باقر سروش برگزار شد.
گفتنی است داوری این بخش نیز توسط همین نمایشنامه نویسان به همراه آقای میثم فرهمندیان در ۱۰ اسفند ماه، در محل دبیرخانه جشنواره برگزار شد.
در ادامه، داوران نامزدهای بخش نمایشنامه نویسی (جایزه نعلبندیان) هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه را به شرح زیر اعلام کردند:

(اسامی بدون ترتیب و الویت بندی)
۱- افعال بی قاعده. پویا سعیدی
۲- حقایقی درباره برادرم فریدون. سپیده قربانی
۳- گزارش یک تخلف. مصطفی فراهانی
۴- یوبس. حسین برفی نژاد
۵- عشق ثگی. امید غفاری
۶- ریروارد. هدی اسماعیل تبار
۷- حوالی تیرماه ۶۷. رحیم رشیدی تبار

لازم به ذکر است که نتایج نهایی این بخش در اختتامیه هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه، به تاریخ ۱۹ اسفند ماه ساعت ۱۸ در تالار شهید آوینی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران اعلام خواهد شد.
هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه از ۷ الی ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ در دانشگاه تهران، مرکز تئاتر مولوی، مجموعه عمارت روبرو و خانه فرهنگ و هنر مانا و با دبیری جواد کاوندی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *