در گفت و گوی اختصاصی با تئاتر فستیوال :

نیما رئیسی : جذابیت ” تیولا ” غوطه ور شدن در ورطه خیال و فانتزی است .


نمایش ” تیولا ” به نویسندگی و کارگردانی علی عابدی از ۱۸ مرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ در خانه نمایش مهرگان اجرا می شود و بازیگران این نمایش پرستو گلستانی ، وحید آقاپور ، رامین سیار دشتی و ‌سامان دارابی هستند . نیما رئیسی از بازیگران و صداپیشه ی نام آشنا از میهمانان این نمایش بود . او نظر خود را در رابطه با نمایش ” تیولا ” به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت که می توانید در ادامه بخوانید :

تئاتر فستیوال

نیما رئیسی در رابطه با نمایش ” تیولا ” به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت : از آثاری که در آن از نمایه های نمایشی چه در طراحی صحنه ، چه گریم و چه در نوشتار استفاده می‌شود ، همیشه استقبال می‌کنم ، به خصوص معتقد هستم وقتی نمایش در ورطه خیال و فانتزی غوطه ور می‌گردد ، جذاب تر می‌شود ؛ ” تیولا ” از این دست نمایش ها است .

وی افزود : کمی مرا از زندگی روزمره و دغدغه های معمول و مرسوم دور می‌کند . بسیار جذاب حرفش را می زند که طبیعتاً با زندگی رئال انسانی عجین است . ضمن اینکه خیلی از فضاهای فرمالیستی این نمایش که چه در طراحی صحنه ، چه در طراحی گریم و لباس اعمال شد و چه نورپردازی به شدت لذت بردم.

رئیسی درباره بازی بازیگران این نمایش خاطر نشان کرد : همه ی این بازیگران این نمایش ، مورد علاقه من هستند ؛ هم آقای دارابی ، هم وحید جان و هم خانم گلستانی و رامین عزیز . جنس بازیگری شان به گونه ای است که فضای رئال را بسیار زیبا اجرا می‌کنند و به طور خاص در فضای این نمایش هم جنس بازیگری آنها ، سرآمد هستند . وحید آقاپور در دو نقش بازی کرد که به نظر من در هر دو بی نظیر نقش اش را ایفا کرد .

نیما رئیسی در پایان صحبت‌هایش عنوان کرد : جسارت می‌کنم که این جمله را می گویم ولی به نظر من متن در قسمت هایی از نمایش می‌توانست موجز تر بشود و دیالوگ ها کمی جمع و جور تر باشد تا به خاطر طولانی شدن آن ، تماشاگر را خسته نکند ، ولی غیر از آن همه چیز در این نمایش از جمله ریتم ، تمپو و … عالی است .

گفتنی است دیگر عوامل این اثر نمایشی ؛ تهیه کننده : طاهر خرمی ، طراح صحنه : سعید یزدانی ، طراح لباس : زری کریمی ، طراح گریم : احمدنگهبان ، طراح نور : امیر ترحمی ، طراح پوستر : سعید رضوانی ، عکاس : بابک حقی ، دستیارکارگردان و برنامه ریز : الهه افخمی ، مدیرصحنه : شیما فرشتیان ، منشی صحنه : پانیذ تاج بخت ، دستیاران صحنه : مصیب کریمی ، ابوالفضل شفیعی زاده هستند و این نمایش تا پایان ۱۶ شهریور ماه به روی صحنه می رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *