نمایشگاه بخش مسابقه عکس و پوستر تئاتر مقاومت گشایش یافت


آیین گشایش نمایشگاه بخش مسابقه عکس در گالری تابستان خانه هنرمندان و نمایشگاه پوستر در ایستگاه مترو چهار راه ولیعصر(عج) برگزار شد.

تئاتر فستیول

به گزارش تئاتر فستیوال ، عصر روز گذشته ۲ آذر ماه آیین گشایش نمایشگاه بخش مسابقه عکس جشنواره تئاتر مقاومت با حضور محمد سریر رییس شورای عالی خانه هنرمندان، حسین پارسایی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت،حمید جبلی، سیامک زمردی مطلق و عکاسان مدعو برگزار شد.

محمد سریر و حمید جبلی بعد از گزارش مهدی آشنا مدیر این بخش، نمایشگاه را افتتاح کردند. در این نمایشگاه ۲۹ عکس از ۱۵ عکاس در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است که علاقه مندان به هنر عکاسی به ویژه عکاسی تئاتر می توانند تا ۶ آذر ماه ۱۳۹۴ با مراجعه به تالار تابستان خانه هنرمندان از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین نمایشگاه پوستر همزمان با افتتاح نمایشگاه عکس با حضور رضا صمدپور دبیر اجرایی جشنواره، نمایندگان ستاد برگزاری جشنواره و معاونت فرهنگی اجتماعی مترو تهران و هنرمندان گرافیست در ایستگاه مترو چهار راه ولیعصر(عج) افتتاح شد.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت با دبیری حسین پارسایی در قالب اجرای عمومی آثار منتخب تهران و سایر شهرهای ایران از ۳۱ شهریور تا هفتم آذر ۱۳۹۴ در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *