نمایشی از شادی حقیقی زندگی دو هنرمند تئاتر


نمایش «شادی حقیقی آرام و بی‌صداست» برگرفته از زندگی واقعی مجید بهرامی و بهرام ریحانی که با بیماری سرطان مبارزه می‌کنند، با حضور ریحانی، باران کوثری، پانته‌آ پناهی‌ها و حامد بهداد و با دیالوگ نویسی علیرضا نادری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال، بهرام ریحانی که طی چند روز اخیر یک عمل جراحی را با موفقیت پشت‌سر گذاشته، درباره وضعیت جسمی خود به مهر گفت: عمل جراحی سنگینی بود و طی آن پورت‌گذاری شریان کبدی برای من انجام شد. با وجود شیمی درمانی در چند ماه گذشته از مسکن برای تسکین درد استفاده نکرده بودم و با خواندن شعر و فکر کردن به تئاتر درد را تخفیف می‌دادم، اما بعد از عمل جراحی درد به حدی بود که چندین نوبت مسکن به من تزریق شد.

وی یادآور شد: با فکر کردن به اینکه بار دیگر تئاتر کار می‌کنم و روی صحنه می‌روم، انرژی می‌گیرم و در حال حاضر تا روز جمعه ۱۰ مردادماه استراحت می‌کنم و بعد از آن تمرین با اعضای گروه نمایش «شادی حقیقی آرام و بی‌صداست» را شروع می‌کنم.
این هنرمند شناخته شده پانتومیم درباره روند تولید نمایش «شادی حقیقی آرام و بی‌صداست» توضیح داد: حضور باران کوثری و پانته‌آ پناهی‌ها در این نمایش قطعی شده است و به احتمال زیاد حامد بهداد نیز در اجرای این نمایش ما را همراهی خواهد کرد. آقای علیرضا نادری هم دیالوگ‌نویسی بخشی از نمایش را بر عهده دارد.
ریحانی ادامه داد: قسمت اول و آخر این نمایش در بیمارستان می‌گذرد و روایت‌گر وضعیت جوانی در حال مرگ است که پزشک و پرستارها سعی در احیای او دارند که موفق نمی‌شوند. دیالوگ‌ نویسی این بخش‌ را آقای علیرضا نادری انجام می‌دهد. در همین بخش هم من به اجرای پانتومیم می‌پردازم.
این بازیگر تئاتر که طی چند ماه اخیر با بیماری سرطان مبارزه می‌کند، تصریح کرد: این نمایش برگرفته از زندگی من و مجید بهرامی است. پزشکان به خانواده‌های ما گفتند که چیزی از عمرمان باقی نمانده ولی عشق به تئاتر ما را همچنان زنده نگه داشته است. من همیشه صحنه پایان اجراهایم را که تماشاگران تشویقم می‌کردند، از همان ابتدای اجرا همچون رویا می‌دیدم و همیشه برای دیدن دوباره این لحظه ثانیه‌شماری می‌کردم. حالا هم این رویا را باز هم می‌بینیم و فکر می‌کنم هدف از خلقت من تجربه کردن این لحظات باشد.
وی در پایان سخنان خود گفت: من تنها به تئاتر و روی صحنه رفتن فکر می‌کنم و برای تجربه آن تلاش می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *