تولید نمایش های رادیویی با محوریت زندگی امام راحل در پردیس تئاتر تهران


این نمایش ها از پنج تا ده دقیقه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایام رحلت امام خمینی تولید شده و قرار است در فضای مجازی و از طریق شبکه های رادیویی در ایام پانزده خرداد پخش شوند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، این نمایش های رادیویی به سفارش مدیریت پردیس تئاتر تهران و با سرپرستی و کارگردانی «میلاد جباری مولانا» تولید می شود.

جباری مولانا با اشاره به اینکه در این نمایش ها تلاش کردند به موضوعات مرتبط با قیام پانزده خرداد و شخصیت والای حضرت امام (ره) بپردازند، گفت: موضوعات نمایشنامه ها شامل نخست، اصل قیام ۱۵ خرداد و حواشی آن روز، دوم امام خمینی(ره) و بازتاب قیام ایشان در روستاها و تأثیرات روستاییان در پیروزی انقلاب اسلامی، سوم شهادت آقا مصطفی خمینی در راستای قیام امام خمینی(ره) و زندگی امام خمینی(ره) در نجف ، چهارم بیست و چهار ساعت منتهی به رحلت امام خمینی(ره) و در نهایت هم «رویای شب دهم اردیبهشت» هستند.

وی در همین زمینه ادامه داد: موضوع نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» که به نویسندگی نادر برهانی مرند و کارگردانی خودم در سال ۹۶ در تالار وحدت به صحنه رفتف بحث دفاع مقدسی است. سایر کارها همه به کارگردانی و نویسندگی خودم هستند.

این هنرمند تئاتر افزود: این آثار را با هر زحمت و تلاشی بود برای شرایط کرونایی آماده کردیم تا پذیرای مخاطبان خوب تئاتر باشیم.

 جباری مولانا در پایان اظهار داشت: علاقه مندان به نمایش رادیویی در ایام رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد می توانند نمایش های ما را از شبکه های رادیویی مختلف و فضای مجازی بشنوند.

در این مجموعه نمایش ها زرین عباسپور، حسین کربلایی طاهر، علیرضا همتی، علی فرجی، مهریار عیدی، فرانک ملکی

نازیکا دریا زاد، علی عبدل پور، محمود کامشگران، علیرضا بهجتی کلوچه، دریا یوسف زاده، اصغر نجف زاده، بانو بوستانی ایفای نقش می کنند‌‌. همچنین سحر آژیر به عنوان منشی صحنه و امیرصالح نجاری در مقام میکس و افکتور با این برنامه همکاری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *