نمایش “سایه‌ها و باد” در راه جشنواره‌ی کارادنیز ترکیه


نمایش «سایه‌ها و باد» کاری از گروه تئاتر باریش به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی در دومین حضور خود در خارج از مرزهای کشور به ترکیه سفر می‌کند تا در هفدهمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کارادنیز کشور ترکیه شرکت کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش سایه‌ها و باد که با الهام از داستان «سایه‌ها» اثر حیدر عباسی نوشته شده است، روایتگر فردی‌ است که در شوخی با سایه‌اش دچار گرفتاری‌هایی غیرقابل جبران می‌شود. این نمایش که به شیوه‌ تئاتر فیزیکال تولید شده، از مشرب نمایش‌های شرقی به ویژه سایه‌بازی بهره می‌برد.
هادی افتخارزاده، مریم برومندمطلق، سعید برومندمطلق، سونیا معبودی، رضا محمدی، فرید احدی و مبینا روحی بازی می‌کنند. همچنین میلاد احدزاده به عنوان آهنگساز، رامین خاکی به عنوان طراح نور، آیدا ولایی به عنوان دستیار کارگردان، کامران فریدی به عنوان طراح پوستر و بروشور و پردیس افتخارزاده به عنوان مدیر صحنه گروه را همراهی می‌ کنند.

هفدهمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کارادنیز از دوم  تا ۱۵ می ۲۰۱۶ ( ۱۳ الی ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵) در شهر ساحلی ترابزون کشور ترکیه با حضور گروه‌هایی از اسپانیا، ایران، اسلواکی، هندوستان، آذربایجان، اکراین، قبرس و ترکیه برگزار می‌شود.

نمایش سایه‌ها و باد از ایران روزهای ۷و۸ می (۱۸و۱۹ اردیبهشت) در تئاتر Haluk Ongan Sahnesi  شهر ترابزون به روی صحنه خواهد رفت.

 نمایش «سایه‌ها و باد» پیش از در جشنواره‌‌های بین‌المللی تئاتر کوفار کشور بلاروس، سی‌ویکمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر‌(بخش مسابقه‌ی تئاتر ایران) و سی‌وچهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر(بخش فجر استانی آذربایجان شرقی) حضور داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *