حضور نوید محمدزاده به‌عنوان تهیه‌کننده نمایش، دلیل احتمالی بسته شدن بلیت‌فروشی نمایش «شب شک»

نمایش نوید محمدزاده توقیف شد.


به گزارش تئاترفستیوال و به نقل از چارسو پرس، امیرحسین بریمانی کارگردان جوانی است که برای چهارمین نوبت قصد داشت نمایش «شب شک» را در سالن شهرزاد روی صحنه ببرد اما از سوی سالن متوجه شد که بلیت فروشی نمایشش بسته شده است.

او درباره وضعیت اجرای خود می‌گوید: مرکز هنرهای نمایشی به سالن اعلام کرده که بلیت فروشی نمایش‌مان بسته شده است و ما هم منتظریم از سوی مرکز هنرهای نمایشی برای تشکیل جلسه و گفت‌وگو درباره این موضوع خبرمان کنند.

او توضیح می‌دهد که حدس گروه این است که دلیل این مساله به حضور نوید محمدزاده، تهیه‌کننده این نمایش برمی‌گردد.

بعد از حضور نوید محمدزاده در جشنواره کن و حاشیه‌هایی که در آن جشنواره ایجاد شد، در محافل غیر رسمی شنیده می‌شد که این بازیگر برای مدتی ممنوع‌الفعالیت خواهد شد و بعضا حتی جزئیات آن نیز به صورت شفاهی دهان به دهان شد اما این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.

نمایش «شب شک» پیش‌تر در جشنواره تئاتر دانشگاهی روی صحنه رفته بود و از این جشنواره جوایزی دریافت کرد. نوید محمدزاده که در این سال‌ها به عنوان تهیه‌کننده تئاتر با تعدادی از گروه‌های جوان و دانشجو همکاری داشته است، بعد از اجرای نمایش «شب شک» در جشنواره دانشگاهی، تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشت و این اثر نمایشی سه نوبت روی صحنه رفت و قرار بود چهارمین دور اجراهای خود را در سالن شهرزاد روی صحنه ببرد و شب گذشته پس از اولین اجرا، بلیت فروشی آن بسته شد.

پیگیری‌ها از شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی درباره وضعیت اجرای این نمایش، تاکنون به نتیجه ای نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *