نمایش کمدی « خرمهره » در حضور بزرگان تئاتر افتتاح شد .


کمدی خرمهره به کارگردانی محسن قصابیان عصر یکشنبه ۲۷ تیرماه درخانه نمایش با حضور اساتید و هنرمندان تئاتر و سینما آغار به کار کرد .

حضور هادی مرزبان - نمایش خرمهره

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره تئاتر و خانه نمایش ، این نمایش که نویسندگی آن را فرهاد نقد علی به عهده دارد ؛ در  روز نخست اجرا میزبان هنرمندانی همچون هادی مرزبان – دکتر حسین ناصربخت – دکتر حسین فرخی – بهزاد خداویسی- فرزانه کابلی – دکترصدرایی – ضبیح افشار- حسین رجایی – بایرام فضلی –علی اصغر راسخ راد و … بوده است .

بنا بر این گزارش در پایان اولین اجرای کمدی خرمهره جمعی از هنرمندان در گفتگو با روابط عمومی نظرخود را بیان کردند .

هادی مرزبان با بیان اینکه  به نظر من این نمایش خیلی خوب و خلاقانه بود گفت : شاهد نمایشی پر از ایده های نو بودم که برایش زحمت بسیار کشیده شده بود .از نظر مفهومی از متن و اجرا بسیار لذت بردم و امیدوارم همیشه در تئاتر شاهد فکر و اندیشه های نو اینچنینی باشیم .

دکترناصربخت هم گفت : این اجرا از نظر کارگردانی و بازی بسیار عالی بود و متن نیز از فرهنگ های ایرانی الهام گرفته بود . زبان کار به نظر من بین المللی یست و به راحتی می تواند در کشور های دیگر اجرا شود و تاثیر مفرح و عمیقی از یک کمدی خوب را به همگان نشان دهد.

بهزاد خداویسی نیز کار را بسیار لذت بخش توصیف کرد و از فرم ها و بازی های روان واجرای بی نقصی که شاهدش بود قدردانی کرد .

گفتنی است نمایش “خرمهره” با بازی محسن قصابیان ، پژمان عبدی ، بنیامین صیادی نیا و میلاد آرین هر شب ساعت ۲۰ در خانه نمایش اداره تئاتر به مدت ۶۰ دقیقه به روی صحنه خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *