در مصاحبه اختصاصی با تئاتر فستیوال :

پری صابری : جشنواره باید از افراد باسابقه عرصه تئاتر ، دعوت کند .


نگاهی به برنامه اجراهای سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و حضور نداشتن بسیاری از بزرگان اهالی تئاتر در این رویداد مهم که سالانه در کشور برگزار می شود ، ما را بر آن داشت تا به سراغ این عزیزان برویم و از دلایل عدم حضورشان در این دوره از جشنواره و کیفیت برگزاری این جشنواره بپرسیم.  به این بهانه خبرنگار تئاتر فستیوال با پری صابری نویسنده و کارگردان پیشکسوت عرصه ی تئاتر ، به گفتگو نشست که در ادامه می توانید آن را بخوانید :

تئاتر فستیوال

پری صابری در مورد عدم حضور در جشنواره تئاتر فجر گفت : برای حضور در جشنواره با من تماسی گرفته نشد و از من تقاضایی نشد . اگر از من دعوت می شد ، حتما در آن شرکت می کردم چرا که به حضور در جشنواره علاقه دارم . بهر حال ما سابقه ای داریم و باید به گونه ای از ما دعوت شود .

کارگردان نمایش “شمس پرنده” در مورد نحوه برگزاری جشنواره در ادوار مختلف اظهار کرد : به نظر من جشنواره همیشه خوب است ، برای اینکه موضوعی را مطرح می کند . ولی باید به گونه ای از کسانی که سال ها است در زمینه تئاتر فعالیت می کنند ، دعوت شود . ولی بهر حال من خوشحال هستم که جشنواره برگزار می شود .

وی در پاسخ به اینکه آیا برای دیدن آثار جشنواره و استفاده از نظر کارشناسی اش از وی دعوت شده است یا خیر ، گفت : نه اصلا از من دعوت خاصی نشده است .

پری صابری در پایان به خبرنگار تئاتر فستیوال گفت : من سال ها است که با جوان ها کار می کنم و از این کار لذت می برم و بسیار خوشحال هستم که جوان ها در جشنواره و فعالیت های تئاتری شرکت می کنند .

يک نظر ثبت شده است .

  1. دورهمی شاد جشنواره گفت:

    جای بزرگان خیلی خالی ست . حیف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *